Hvordan kan man teste et salg af sit produkt inden det reelt er fremstillet? Jeg har nemlig fået en ide, men ved ikke om det kunne sælge herhjemme da jeg ikke har hørt om et lignene produkt før..
Jeg har været i dialog med producenter som kan fremstille det, og det vil koste mig ca 8.- pr produkt ved mindre indkøb. Og helt ned til 1,2.- Ved stort opkøb..
Hvordan formindsker jeg mit tab hvis det viser sig ikke at kunne sælge det?
Jeg har overvejet at købe 100 antal hjem, prøve sælge det, og hvis det går godt så være hurtig til at bestille et størrere parti..
Er dette den rette fremgangsmåde eller er der andre små tricks jeg ville kunne gøre?
Jeg ville nok starte med at tage fat i et lokalt væksthus, og høre om de kunne hjælpe med at undersøge mulighederne for mønsterbeskyttelse af dit produkt. Det bør du have på plads før du går ud på markedet med det.
Jeg ville nok starte med at tage fat i et lokalt væksthus, og høre om de kunne hjælpe med at undersøge mulighederne for mønsterbeskyttelse af dit produkt. Det bør du have på plads før du går ud på markedet med det.
Læste væksthus som værtshus, gad vide hvor mine tanker er
Hvor meget kræver det egenligt at tage decideret patent? eller er det mønsterbeskyttelse?
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.