Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige3Dbriller.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i huske dengang i 50’erne hvor det blev muligt at se 3D Anaglyph billeder? Det kan du sikkert hvis du er fra den tid, hvis ikke så følg med alligevel.

3D har gennemgået en stor udviklet siden den så sin spæde barndom i 50’erne. 

Nvidia har lanceres Nvidia 3D Vision, til en pris gennemsnitspris af 1200 kroner, som giver brugeren mulighed for at opleve film, spil og billeder i 3D hjemme foran computeren. 

Det samme er muligt med at par 3D briller fra Billige3Dbriller.dk’s internetshop. Vi sælger kun én slags brille, nemlig de kendte Rød –Cyan briller.

Der bliver nu til dags optaget film i alle afskygninger, lige fra spillefilm til erotiske film i 3D. Udviklingen er nu nået så langt at de gamle 3D briller kan bruges til at spille mange af dine yndlingsspil i 3D.

Billige3Dbriller.dk genopliver oplevelsen, med et nyt frisk pust! Og giver dig nye spændende muligheder at udnytte brillerne på.

Du kan nu tilmelde dig vores nyhedsbrev, og modtage en gratis e-folder som giver dig en god start på hvordan du kan komme i gang med at opleve den tredje dimension i film, billeder og spil!

Med Venlig Hilsen
Billige3Dbriller.dk

- Du kan på ethvert tidspunkt framelde dig vores nyhedsbrev, ved at følge linket i mailen.

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:29

Hej Billige3Dbriller.dk.

Ret flot side du har :-)

Men kan det virkelig passe, at de klarer det ligeså godt som Nvidia's? Tror du skal passe på, med at sammenligne dem :-) Et venligt råd. Nvidia's viser VIDT forskellige frames/billeder for hvert øje. Hvis jeg købte dine briller i den tro, at de kunne klare det ligeså godt, så ville jeg føle mig scammet. Fortæl mig gerne, hvis jeg tager fejl :)

God vind herfra.

Mvh. Learner

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:35

Hey. Anders her. Medejer af www.billige3dbriller.dk (har ikke lige pass til vores fælles acc) Håber ikke vi er kommet til at udtrykke det så direkte. For nej, det kan ikke direkte måle sig, og svært at sammenligne. 

Men det er et godt alternativ til Nvidias, og bestemt godt hvis man ikke lige har lyst til at smide over 1000 kr efter det.  Dog kan du godt træne dine øjne op til at se store dybde forskelle, altså, virkelig god 3D. Desværre er der jo stadig et lille tab af farve gengivelse i rød - cyan briller. Det tager måske også lidt af oplevelsen :)

Sørger for det bliver rettet når min mate kommer hjem.

Men tak for ellers positiv feedback! :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)