Nogle amino'er som kan give et tilbud på 30 km2 rullegræs leveret til 6700 Esbjerg.. Tilbud kan gives til email simon@msevent.dk eller på 53371248 ..
Tak på forhånd |
Ingen der har et bud? :)
Nogle amino'er som kan give et tilbud på 30 km2 rullegræs leveret til 6700 Esbjerg.. Tilbud kan gives til email simon@msevent.dk eller på 53371248 ..
Tak på forhånd |
Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!
Ingen der har et bud? :) |
Det ligger godt nok på sjælland, men vi har fået leveret fra Leopolds rullegræs. tag et kig på: |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Hej Leopolds rullegræs er det eneste rigtige, og så går du direkte og undgår alle de mellem led som også skal tjene penge, Leopolds rullegræs lever i hele Danmark.
|
Mener du virkelig 30 km2, eller er det 30 m2. Det er jo en væsentlig forskel, og der er nok ikke mange der kan levere 30 km2 på een gang.
|
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Kan anbefale Danturf (www.danturf.dk). Har netop selv købt til hele vores have for nogle måneder siden. Der gik lidt over en uge, så havde græsset bidt sig fast til jorden. God kvalitet og så gror det så tosset, at jeg næsten har fortrudt, at vi fik græs. |
Jeg ville ikke tøve med at vælge Plantetorvet af følgende grunde: 1. Plantetorvet har altid leveret høj kvalitet til tiden, når jeg har handlet der. mvh Hans |
hehe det må i sku undskylde m2.. hah |