Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogførings program

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har gået fat o et regnskabprogram der hedder e-conomic.dk det er internet besert så der er jo en fordel for revisorer men jeg kan ikke få det til at fungere er der en der kan hjælpe mig med at fortælle hvad der er galt jeg får denne medling

Kan ikke bogføre

Ikke alle posteringer er godkendt.

hvad kan det være er der en der kender programmet e-conomic.dk så bliver jeg glad jeg kam godet lægge mine faktura ind fint nok men når jeg skal bogfører så er det galt jeg skal nemlig bruge dette program da jeg hed til har lavet regnskab i micorsoft office excel men det vil banken ikke godkende så er der en venlig sæl der kan hjælpe mig igeng

MVH

LS-Transport

Søren Christensen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:57

Hej Søren

Prøv at gå ind i fanebladet indstillinger øverst oppe og derefter vælg kassekladder i venstre side

Her kan du se dine kassekladder og om de kræver godkendelse inden bogføring. Står der ja under godkendelse klikker på blyanten helt ude til højre og fjerne derefter fluebenet i boksen med godkendelse.

Herefter skulle du kunne bogføre dine bilag.

Godkendelsesknappen anvendes hvis man har en bogholder eller revsior koblet på sit regnskab som lige skal godkende indtastningen inden man bogføre dem.

Hvis du stadig har problemer så sig endelig til

Hilsen

Lone

www.netaccounting.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:01

Hej Lone

Tak for rået ny virker det men der skal nok komme flere spørsmål

mvh