Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbyd slips!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 12 person

Det burde være forbudt at gå med slips.
Slips er et mandeundertrykkende, kulturelt fænomen, og jeg synes, vi skal fortælle kvinderne, at den kultur finder vi os simpelthen ikke i.
Jeg ved godt, at mange mænd påstår, at de kan lide deres slips, og at de går med dem helt frivilligt, men det er overhovedet ikke det, sagen drejer sig om. Sagen handler om de mænd, der lader deres klædedragt sig diktere af en kulturel norm.
Se på de engelske skoleuniformer. Stakkels børn, der bliver tvunget til at gå med slips. Ja, det fænomen er godt nok ikke så udbredt i Danmark, men vi må hellere skynde os at sætte ind med et forbud, før det griber om sig.

Folk må selvfølgelig gerne have slips på derhjemme. Vi kan jo ikke gå ind og bestemme over folks privatliv.

God weekend.

mvh Hans

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:22

Hej Hans,

Du forstår sgu at vende verden på vrangen! Big Smile

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har læst fashionatalogi på Heidi Sommers Universitet (ligger lige ved siden af dér hvor Stein Bagger fik sin eksamen)

Og Hans - jeg vil løfte sløret for en velbevaret hemmelighed, hvis du lover, at det bliver mellem os to!

I generation efter generation er mænd blevet opdraget til at bære dette rituelle klædningsstykke.

Især ved kulturelt betingede lejligheder - fødselsdage, jul og fars dag - har I fået overbragt nye, farvestrålende eksemplarer som offergaver fra kvinder og børn.

Hans, har du nogensinde lagt mærke til, at der ofte er sammenfald mellem kvindernes krav om slips i det offentlige rum - og udskæningning af alkoholiske drikke?

Det er en generel antagelse hos førende fashionabiliteter, at slipset er opstået i området omkring Jegindø. Og at de modemæssige tilpasninger dækker over et rent praktisk formål: kvinders behov for et præ-monteret træktov på mænd.

Denne ekvivalens til en ring i tyrens næse kan anvendes til at føre manden til hjemmet, når mængden af alkohol har angrebet hans i øvrigt aldrig svigtende stedssans.

Eller til at hjemdrage et særligt fint eksemplar af manderacen.

Ærbødigst

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 19:25

LotteA:

Jeg har læst fashionatalogi på Heidi Sommers Universitet (ligger lige ved siden af dér hvor Stein Bagger fik sin eksamen)

Og Hans - jeg vil løfte sløret for en velbevaret hemmelighed, hvis du lover, at det bliver mellem os to!

I generation efter generation er mænd blevet opdraget til at bære dette rituelle klædningsstykke.

Især ved kulturelt betingede lejligheder - fødselsdage, jul og fars dag - har I fået overbragt nye, farvestrålende eksemplarer som offergaver fra kvinder og børn.

Hans, har du nogensinde lagt mærke til, at der ofte er sammenfald mellem kvindernes krav om slips i det offentlige rum - og udskæningning af alkoholiske drikke?

Det er en generel antagelse hos førende fashionabiliteter, at slipset er opstået i området omkring Jegindø. Og at de modemæssige tilpasninger dækker over et rent praktisk formål: kvinders behov for et præ-monteret træktov på mænd.

Denne ekvivalens til en ring i tyrens næse kan anvendes til at føre manden til hjemmet, når mængden af alkohol har angrebet hans i øvrigt aldrig svigtende stedssans.

Eller til at hjemdrage et særligt fint eksemplar af manderacen.

Ærbødigst

Ja!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ligegyldig hvad - Så ser jeg skide godt ud i slips.. 

I præcis samme anledning kan det være fornuftigt for nogle piger at have burka på.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:06

Andreas Lolk:

I præcis samme anledning kan det være fornuftigt for nogle piger at have burka på.. 

Godt set, Andreas.

Hans

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:17

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)