Det burde være forbudt at gå med slips. God weekend. mvh Hans |
Hej Hans,
Du forstår sgu at vende verden på vrangen!
Det burde være forbudt at gå med slips. God weekend. mvh Hans |
Hej Hans, Du forstår sgu at vende verden på vrangen!
|
Jeg har læst fashionatalogi på Heidi Sommers Universitet (ligger lige ved siden af dér hvor Stein Bagger fik sin eksamen) Og Hans - jeg vil løfte sløret for en velbevaret hemmelighed, hvis du lover, at det bliver mellem os to! I generation efter generation er mænd blevet opdraget til at bære dette rituelle klædningsstykke. Især ved kulturelt betingede lejligheder - fødselsdage, jul og fars dag - har I fået overbragt nye, farvestrålende eksemplarer som offergaver fra kvinder og børn. Hans, har du nogensinde lagt mærke til, at der ofte er sammenfald mellem kvindernes krav om slips i det offentlige rum - og udskæningning af alkoholiske drikke? Det er en generel antagelse hos førende fashionabiliteter, at slipset er opstået i området omkring Jegindø. Og at de modemæssige tilpasninger dækker over et rent praktisk formål: kvinders behov for et præ-monteret træktov på mænd. Denne ekvivalens til en ring i tyrens næse kan anvendes til at føre manden til hjemmet, når mængden af alkohol har angrebet hans i øvrigt aldrig svigtende stedssans. Eller til at hjemdrage et særligt fint eksemplar af manderacen. Ærbødigst |
Ja! |
Ligegyldig hvad - Så ser jeg skide godt ud i slips.. I præcis samme anledning kan det være fornuftigt for nogle piger at have burka på.. |
Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!
Godt set, Andreas. |
Absolut ugens sjoveste indlæg! |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense