Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

:-) Helt rigtige domæne....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

jeg synes bare det er tyveri og tage så meget for noget man kan købe for 45,- når det er ledigt selvf..

Du kan også vælge et domæne på 4-5 bogstaver, her er nogle ledige:

joops.dk, etta.dk, tweek.se, siffo.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:53

siger bare jeg ikke vil give mange penge for et domæne til en hjemmeside der i første omgang er en fritids ting..

Der skal nok være nogen gode ledige domæner derude... Vil heller ikke købe det guldnummer 50 31 31 31 til 10,000 det er da mange penge og forlange..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:00

FRIIS INVEST:

siger bare jeg ikke vil give mange penge for et domæne til en hjemmeside der i første omgang er en fritids ting..

Der skal nok være nogen gode ledige domæner derude... Vil heller ikke købe det guldnummer 50 31 31 31 til 10,000 det er da mange penge og forlange..

Udbud og efterspørgsel, samt den frie markedsøkonomi Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:04

ja jeg ved det godt ;-) jeg kan bare ikke få mig selv til at smide så mange penge efter noget jeg ved hvor billigt folk har købt det ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:12

Du burde jo, for din egen skyld, være fuldstændig ligeglad med, hvor meget han/hun selv har givet for det. Hvis det er en god forretning for dig at købe det...........så er det jo en god forretning ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:14

hej jack..

ja det kan jeg også godt se, men ved ikke lige hvad det er jeg har med det at købe domæner af andre... :-)

Men kom endelig med flere forslag..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:42

billigtsalg.dk er ledigt var det en ide synes det er et  kanon domæne , kombiner 2 af de mest brugte ord når man søger på advords konto ideer til søgeord så det er bedre end tilsalg.dk , vis du vil have trafik

brug evt. adwords til din ide til domæne kombiner din egen ide med højt søgt ord på google , det er især din ide egen der er vigtigt vi kan ikke vide alt hvad du ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)