Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis en programmør på fuld tid i en uge

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin tager fejl.

Og Meriam.. læs markedsføringsloven, du viser tydeligt du ikke har læst/ eller forstået den.

Der er kommet svar fra Forbrugerombudsmanden. Og han mener at skulle man føre en sag, hvilket jeg naturligvis ikke vil, da jeg ikke har nogen interesse i at presse personer eller en nødlidende branche, så er det i henhold til følgende.

Og så er der ingen grund til at bruge mere tid på jer klaphatte der er så fandens kloge og alle ved bedst!

Vildledning, nedsættende omtale m.v.

§ 3. Der må ikke anvendes urigtige, vildledende eller urimeligt mangelfulde angivelser, som er egnet til at påvirke efterspørgsel eller udbud af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser.

Stk. 2. Bestemmelsen i stk. 1 gælder også angivelser, der på grund af deres form, eller fordi de angår uvedkommende forhold, er utilbørlige over for andre erhvervsdrivende eller forbrugere.

Stk. 3. Der må ikke anvendes vildledende fremgangsmåder af lignende betydning for efterspørgsel og udbud som angivet i stk. 1 eller fremgangsmåder af tilsvarende betydning, såfremt de på grund af deres særlige form, eller fordi de inddrager uvedkommende forhold, er utilbørlige over for andre erhvervsdrivende eller forbrugere.

Stk. 4. Rigtigheden af angivelser om faktiske forhold skal kunne dokumenteres.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:10

Kan vi ikke få det svar fra Forbrugerombudsmanden at se. Du kunne være sjovt Big Smile

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:28

MLMNewbie:

Martin tager fejl.

Og Meriam.. læs markedsføringsloven, du viser tydeligt du ikke har læst/ eller forstået den.

Jeg tror ikke du forstod Martin og Miriams indlæg. Forbrugerombudsmanden er (som navnet kunne antyde) til for forbrugerne, og da dette forum primært er for erhvervsdrivende er det tvivlsomt at der skulle være en sag.

Der står heller ikke noget i de paragraffer du nævner der siger at du kan tage en selvstændig overskrift isoleret og føre en sag ud fra den. Der er jo ikke nogen tvivl om at det er en konkurrence hvis man bare læser nogle få ord udover overskriften.

Dit "svar" fra forbrugerombudsmanden siger ingenting uden kontekst, det viser intet om hvad du spurgte om, hvordan du spurgte, eller hvordan hans svar var formuleret.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 08:35

*resists urge to feed troll*

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:43

Michael:

*resists urge to feed troll*

Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bare bekræfte, at Peter Als fra Aalborg eksisterer (det er migBig Smile) og Jacob har skrevet til mig om, at jeg har vundet.

Derudover synes jeg, at tilbuddet er beskrevet helt sagligt i det første indlæg og der ikke var noget at misforstå.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:21

MLMNewbie:

Som skrevet kunne han bare have skrevet: Vind en gratis....

Konkurrencer må ik være købsbetinget, så derfor er det jo gratis at vinde... Så selv det perfekte menneske kan tage fejl ;D

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)