Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man det...?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Har netop lagt mine to små drenge - jeg høre nogle gå udenfor huset og efter kort tid lyder 3 hårde bank på døren -.jeg går ud for at åbne, og til min store overraskelse er det en sælger fra www.dinfisk.dk - min første tanke var, må man virkelig det??? Jeg troede at det der med opsøgende salg hos private (dørsalg) var ulovligt???

Jeg blev dog lidt gal da min yngste søn vågnede efter disse hårde bank på døren - så her blev der ikke handlet fisk.

Uanset hvad, er det så ikke lige frisk nok og banke på døren hos folk kl. 19.45 for at sælge fisk uopfordret?

Bare  min mening

Bendtsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:18

Hej

Bare for en sikkerheds skyld - når det drejer sig om henvendelser til ikke private er telefonisk og personlig henvendelse ok, mens uopfordret e-mail er ulovligt eller hva ?

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:21

Hej Christian

Tak for dit svar - jeg mente nok det ikke var lovligt.

Bendtsen

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:26

Hejsa,

Jeg har også haft besøg af fiskesælgerne – også efter mørkets frembrud i vinters – og i disse tider med hjemmerøverier og andet skidt, så syntes jeg det er ubehageligt at nogen banker på min dør ved 20-21 tiden om aftenen.

Jeg spurgte om det de gjorde var lovligt – og de svarede ja og henviste til deres website, hvor man skulle kunne læse om lovligheden i dette. Det prøvede jeg, men kunne ikke finder noget om dette. Jeg har desværre ikke tid til at starte en dialog med virksomheden om det lovlige i dette, men hvis nogen har tid, vil jeg følger med her og høre resultatet.

God fredag.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:37

Hej Bendtsen

Jeg vil gerne i kontakt med dig mht. et indkøberkoncept, som jeg starter op i september. Jeg kan dog via din profil ikke sende dig en personlig besked. Vil du give mig en mailadresse eller et telefonnummer, hvor jeg kan fange dig. Det vedrører naturligvis www.firstglass.dk

Michael Kousgaard

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:19
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 12:02

Hej Mike

Jeg har heller ikke tiden til det, men jeg vil da også meget gerne høre mere hvis nogen har tid og lyst til at gå videre med sagen.

God dag.

Bendtsen

Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:13

Hej,

Ifølge næringsloven §12 er en række produkter, herunder produkter fra fiskeri, undtaget fra forbuddet mod dørsalg. Hvis de sælger fisk, kan jeg ikke se hvorfor det skulle være ulovligt.

mvh
Arne

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:08

Hej Arne

Troede kun det var isbilen der var fritaget i forhold til dørsalg. Men så blev man det klogere :)

Har ikke set dem siden den pågældende dag, men vil dog stadig sige at tidsounkt og måden at gøre tingene på, med kraftige bankk på døren er en anelse upassende, men ulovligt er det så måske ikke.

Bendtsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)