Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe dagsløn på BETFAIR...... MEN !!!!!!!!

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er helt sikkert heste.

Du kan tjekke min blog her, er dog stoppet med at opdatere den da det er for besværligt. der er en masse screenshots, hvor du kan se hvad jeg har tjent, noglegange har det været op til 2000 kr pr løb, og tænk der er i gennemsnit 30 løb om dagen.

Se min blog her.

http://horseracingtrader200adaychallenge.blogspot.com/

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:04

Mange tak for hjælpen, men kan ikke rigtig se mig ud af det, når jeg prøver at spille på markede. hvordan skal man gøre?

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Skrevet kl. 08:36

Skal man bruge et program til det , eller er der en helt speciel teknik.

håber nogen kan hjælpe mig

Mvh

Victor Methmann

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:32

Hvorfor misttænkeliggøre trådstarteren, han gav jo ikke engang link til betangel. Ved at gå ind på betangels hjemmeside kan i se at det findes i 2 versioner - basic der er gratis og pro der koster penge.

Til Victor...

Det er programmer specielt designet til at scalptrade på heste og greyhound væddeløb.

Der er video på hjemmesiden der viser hvordan man handler på betfair og hvordan man handler via de 2 versioner så man kan se forskellen.

Grundlæggende gør basicprogrammet at man kan handle bets meget hurtigt ved blot et klik med musen og udligne på alle heste med et klik når man har fået en profit. Programmet opdaterer selv priserne hvert sekund hvor betfair ikke er automatisk opdateret. Ulempen ved basic er at man (så vidt jeg kan se) ikke kan lægge order ind, dvs. du er tvunget til at matche den pris der er i markedet.

Pro versionen har lidt flere muligheder bl.a. mht. charts og tradingindstillinger..

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Skrevet kl. 09:44
Okay, men hvor kan man hente programet?
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:14

victor:
Okay, men hvor kan man hente programet?

Som nævnt tidligere angående samme spørgsmål, så prøv da nu lige at google dine spørgsmål inden du helt uhæmmet bare smider dem af sted! 

Hvor downloader man typisk et program fra? Ja fra producentens hjemmeside!

Hvordan finder du så frem til producentens hjemmeside - ja den googler du, hvad skulle man ellers bruge google's søgemaskine til?

Kom ind i kampen, ja det er tidligt om morgenen det her. Drik lidt kaffe og så tænk lidt over tingene inden du poster et spørgsmål du selv kan google dig frem til. 

Go morgen Sleep

Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 12:38

Hej godt svar.

Jeg vil dog mene at man kan ligge odre ind hvor man vil i basic versionen, jeg mener grunden til at det er bedre med pro versionen, er at man har det værktøj man kalder for en LADDER, altså man kan se hele markedsdybden eks er oddset på odds 2 kan man se hvad der er op til 3 og ned til 1.

Men det der gør The Ladder, genial er at du kan se hvormeget der er machet ved hvert enkelt odds, og får dermed en ide om hvilke odds folk er villige til at acceptere, der er på det senesete blevet til føjet nogle fede features til betangel, bla. det der hedder marked overweiv som giver et samlet billede om hvordan der indtil videre er bettet på alle heste, som er meget hjælp fuld.

Jeg kan for stå at der er stor interresse for denne form for trading, og at der er mange folk der ønsker at prøve krafter med det, Så jeg vil her kort beskrive hvordan du kommer igang, ser du andre der spørge efter råd på denne tråd, så henvis til dette svar.

Først og fremmest JEG KAN IKKE LÆRE DIG DET, du skal selv lære det, men her er en måde som jeg ville ønseke jeg selv kendte for 4 år siden, da det jo nok så ikke ville have taget så lang tid at lære.

1:Hent programmet betangel., Lær programmet at kende rigtigt godt, se de forskellige videoer inde på betangels hjemmeside om programmets funktionen.

2: Inden du starter med rigtige penge, så øv dig således. åben grafen på de første 3-4 heste i løbet ca 20 min før løbet starter, hold øje med om der er nogle "TRENDS" der begynder at udforme sig, Ex en hests graf der stødt begynder at gå nedad eller opad, Have samtidig advanced Chardts åben på 1 favoritten, og læg mærke til måden der bliver bettet på Ex, kommer der store beløb ind der rydder der første 3-4 back eller lay bokse,, er der nogle der SPOOFER, (også kendt fra aktie markedet hvor en person åbner en ordre til ex at købe for at stort beløb, men egentlig ikke ønsker at købe, men gør det for at det skal se ud som om han ved noget du ikke ved om aktien, i håb om at du så hurtigt køber),

3:Find det pågældende løb på www.racingpost.com Og se hvad FORECAST ODDS er, altså hvad experterne mener oddset burde være på disse heste er den meget under eller over forecast odds på, kan du se efter om der er andre heste der backes eller layes meget siden oddsene ikke er som de burde, læs evt spotligt verdict for at se om der står noget negativ eller positivt om en gældende hest, se evt postdata om hesten evner,. se evt selections for at se hvilke og hvor mange tips en hest har fået.

4:Men vigtigst af alt, GOOGLE navnet adam heatcote, og læs hans posts om entry and exit points, læs alle hans posts, og hæng i for du vil tabe til at starte med og du vil være tæt på at give op, nogle gør det måske endda, for det er hårdt når man ikke kan se hoved eller hale i det hele, men ligesom man ser flere løb begynder man at se nøgle mønstre. og pluselig kører det.

Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 14:38

Hej alle.

Det glæder mig at i syndtes tråden er spændende.

Ang alle de private beskeder jeg får fra folk der gerne vil lære det, må jeg desvære sige at jeg ikke orker at skrive til alle, men se et af de sidste indlæg her i tråden der forklare jeg lidt om hvad det er jeg gør.

Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 20:07
har fået en spørgsmål her som jeg lige ligger op så alle kan se det
ramlenaj har sendt dig en besked, som du kan besvare her Ros - angående indlæg .

Hej,

Har fulgt med dit indlæg, og syntes at det er meget fedt af dig at du deler ud din viden, og ikke bare gemmer det.

Mit spørgsmål er, kender du nogen guide til hvordan det fungerer? Her tænker jeg på hvilke heste man skal satse på, hvornår man skal lay eller back, hvordan man lærer at læse grafer og analyse?

Syntes ikke at videoerne på betangels hjemmeside beskriver godt, hvordan man kommer i gang, hvis man er begynder.

Ang grafer du gerne vil lære, (jeg advarer dig det kan kun læres på den hårde måde) kan du gøre som jeg gjorde. gå ind på you tube og søg efter charts, eller chandlestick chards.

Jeg venter lige og ser hvor tråden her ender, men måske laver jeg et par videoer hvor jeg viser hvordan jeg gør.Nu tænker du måske hvorfor vil du dog gøre det, du har jo en fed fidus der , hvis andre lære det at kende burde det jo ikke virke hvis alle gør det. Men sagen er faktisk at jo flere der er jo bedre, for det er ikke tradere mod tradere på betfair, det er tradere mod gamblere, altså folk der bare vædder på at en hest vinder, Tænk over det, der satses imellem 2 og 15 millioner på hvert hesteløb på betfair, a 30 løb om dagen, puhaa læg alle diss penge sammen og du har en stinkende masse penge, skulle det ikke være muligt at presse nogle få tusinde ud af dem hver dag.

Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:27

Det lyder super fedt!

Du må meget gerne smide nogle videoer op.. Jeg har også set videoerne på Betangel og jeg synes heller ikke de beskriver det godt overhovedet for en nybegynder...

Jeg spiller selv poker og så snart man har en edge imod modstanderen er der penge at hente... Kunne bare forestille mig hvor stor en edge man vil kunne få imod gamblere der bare har brug for deres fix!

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)