Hej godt svar.
Jeg vil dog mene at man kan ligge odre ind hvor man vil i basic versionen, jeg mener grunden til at det er bedre med pro versionen, er at man har det værktøj man kalder for en LADDER, altså man kan se hele markedsdybden eks er oddset på odds 2 kan man se hvad der er op til 3 og ned til 1.
Men det der gør The Ladder, genial er at du kan se hvormeget der er machet ved hvert enkelt odds, og får dermed en ide om hvilke odds folk er villige til at acceptere, der er på det senesete blevet til føjet nogle fede features til betangel, bla. det der hedder marked overweiv som giver et samlet billede om hvordan der indtil videre er bettet på alle heste, som er meget hjælp fuld.
Jeg kan for stå at der er stor interresse for denne form for trading, og at der er mange folk der ønsker at prøve krafter med det, Så jeg vil her kort beskrive hvordan du kommer igang, ser du andre der spørge efter råd på denne tråd, så henvis til dette svar.
Først og fremmest JEG KAN IKKE LÆRE DIG DET, du skal selv lære det, men her er en måde som jeg ville ønseke jeg selv kendte for 4 år siden, da det jo nok så ikke ville have taget så lang tid at lære.
1:Hent programmet betangel., Lær programmet at kende rigtigt godt, se de forskellige videoer inde på betangels hjemmeside om programmets funktionen.
2: Inden du starter med rigtige penge, så øv dig således. åben grafen på de første 3-4 heste i løbet ca 20 min før løbet starter, hold øje med om der er nogle "TRENDS" der begynder at udforme sig, Ex en hests graf der stødt begynder at gå nedad eller opad, Have samtidig advanced Chardts åben på 1 favoritten, og læg mærke til måden der bliver bettet på Ex, kommer der store beløb ind der rydder der første 3-4 back eller lay bokse,, er der nogle der SPOOFER, (også kendt fra aktie markedet hvor en person åbner en ordre til ex at købe for at stort beløb, men egentlig ikke ønsker at købe, men gør det for at det skal se ud som om han ved noget du ikke ved om aktien, i håb om at du så hurtigt køber),
3:Find det pågældende løb på www.racingpost.com Og se hvad FORECAST ODDS er, altså hvad experterne mener oddset burde være på disse heste er den meget under eller over forecast odds på, kan du se efter om der er andre heste der backes eller layes meget siden oddsene ikke er som de burde, læs evt spotligt verdict for at se om der står noget negativ eller positivt om en gældende hest, se evt postdata om hesten evner,. se evt selections for at se hvilke og hvor mange tips en hest har fået.
4:Men vigtigst af alt, GOOGLE navnet adam heatcote, og læs hans posts om entry and exit points, læs alle hans posts, og hæng i for du vil tabe til at starte med og du vil være tæt på at give op, nogle gør det måske endda, for det er hårdt når man ikke kan se hoved eller hale i det hele, men ligesom man ser flere løb begynder man at se nøgle mønstre. og pluselig kører det.