|
Hej alle. Det glæder mig at i syndtes tråden er spændende. Ang alle de private beskeder jeg får fra folk der gerne vil lære det, må jeg desvære sige at jeg ikke orker at skrive til alle, men se et af de sidste indlæg her i tråden der forklare jeg lidt om hvad det er jeg gør. |
Hej,
Har fulgt med dit indlæg, og syntes at det er meget fedt af dig at du deler ud din viden, og ikke bare gemmer det.
Mit spørgsmål er, kender du nogen guide til hvordan det fungerer? Her tænker jeg på hvilke heste man skal satse på, hvornår man skal lay eller back, hvordan man lærer at læse grafer og analyse?
Syntes ikke at videoerne på betangels hjemmeside beskriver godt, hvordan man kommer i gang, hvis man er begynder.
Ang grafer du gerne vil lære, (jeg advarer dig det kan kun læres på den hårde måde) kan du gøre som jeg gjorde. gå ind på you tube og søg efter charts, eller chandlestick chards.
Jeg venter lige og ser hvor tråden her ender, men måske laver jeg et par videoer hvor jeg viser hvordan jeg gør.Nu tænker du måske hvorfor vil du dog gøre det, du har jo en fed fidus der , hvis andre lære det at kende burde det jo ikke virke hvis alle gør det. Men sagen er faktisk at jo flere der er jo bedre, for det er ikke tradere mod tradere på betfair, det er tradere mod gamblere, altså folk der bare vædder på at en hest vinder, Tænk over det, der satses imellem 2 og 15 millioner på hvert hesteløb på betfair, a 30 løb om dagen, puhaa læg alle diss penge sammen og du har en stinkende masse penge, skulle det ikke være muligt at presse nogle få tusinde ud af dem hver dag.
Bliv gratis medlem