Friis-bilsalg.dk din mening ??
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
19-08-2009 kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej aminoer..
Jeg vil hører hvad i synes der skal laves på den nævnte side www.friis-bilsalg.dk
Jeg har kun lige sat et billed med tekst ind ( som jo ikke er helt heldigt hos google ) og et par link i siden med de biler der er til salg ..
Nogen der har ideer til at lave den flot og få folk til at blive hængende..
OBS : siden er kun bygget op og ikke bygget som jeg forventer den skal være når den står færdig !
På forhånd tak
Svar
Tilmeldt 1. Aug 09
schluter
Skrevet
19-08-2009 kl. 10:32
Svar
hejsa je syntes farven er meget fed vis du sender mig en pm kan jeg komme men et udkast til en side for dig vis det har interasse
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
19-08-2009 kl. 10:36
Svar
Designet plejer jeg dog selv og lave :-)
Mere ideer til hvordan den kan sættes op og designet :-)
Har ikke lige pt. mulighed for at smide penge efter nogen til at lave design :-)
Svar
Tilmeldt 1. Aug 09
schluter
Skrevet
19-08-2009 kl. 10:46
Svar
det er jo en erlig sag jeg syntes nu det er en bilside af der du skal have nole biler på siden
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
19-08-2009 kl. 10:56
Svar
Tænker du så en bil uden nogen baggrund eller en række biler med baggrund eller hvordan ?? :-)
Svar
Tilmeldt 1. Aug 09
schluter
Skrevet
19-08-2009 kl. 11:03
Svar
det kunen være et bilde fra din virksomhed hvor der står en ræke biler med et skilt fra dog det det er svært o forklre det kunen også være en bil uden barund der var på siden
Svar
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Hurtige pointers, for jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke ser meget bilsalg i den side...:
Billeder af biler - flere vinkler, detaljer, close-up's af features (fx fælge, lygter, bagende etc).
Hvad er links ? For ikke alt der ligner links er links. Og vice versa.
Kontakt-adresse fra Gmail?! Glem det! info@, post@, mail@, rene@ eller lignende, ellers er der ingen der ønsker at handle med dig.
Farverpaletten kan godt virke, men der skal finpudses en del.
Slør nummerpladerne for at beskytte sælger.
Det var lige hurtigt, har ikke tid til mere lige nu :-)
Svar
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.