Hej Stefan, Ved du, om den kan køre x64? og vmware?
Hvis ja, er jeg interesseret i den.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg er lidt i tvivl om den kan køre x64.. men med en Xeon processor burde den så ikke kunne..? har du en ide til hvordan jeg tjekker det..? Den kan godt køre vmware..
Jeg er lidt i tvivl om den kan køre x64.. men med en Xeon processor burde den så ikke kunne..? har du en ide til hvordan jeg tjekker det..? Den kan godt køre vmware..
Hvis den kan køre VMware ESXi 4, kan den køre x64.
Hvis den kan det, er jeg interesseret og kan hente den i Ikast.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fik ikke skrevet, at jeg gerne vil betale de 2.500,-.
Du er velkommen til at ringe til mig 20 13 63 23. Kan hente den allerede i dag onsdag.
Giver du et praj, om den er købt/solgt?
Serveren er modtaget og testet. Alt er som det skal være. Tak for handlen.