JOBOPSLAG! Udarbejdelse af hjemmeside -hvem?
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
valek
Skrevet
18-08-2009 kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle Amino 'er
Jeg sidder med en idé hvor jeg kommer til at skal bruge en hjemmeside , som skal indeholde ca. samme funktioner som just-eat.dk indeholder.
Jeg mangler nogle, som kan komme med et hint til et firma, eller nogle der kan udarbejde hjemmesiden.
I er meget velkommen til at kontakte mig pr . mail.
Christianvdahl@gmail.com
Håber at jeg finder nogle som er seriøse med dette projekt.
/Christian
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
.it
Skrevet
18-08-2009 kl. 14:23
Svar
Hej Valek
Lyder som et større projekt!
Kan du uddybe hvilke funktioner det er du efterspørger, så sender jeg dem videre til vores programmør . Skal du også bruge design, eller hvad indebære opgaven?
Umiddelbart kunne vi godt være interesseret i denne opgave, men vi skal vide lidt mere først. Det vil sikkert være til alles fordel, hvis du skrev funktionerne siden skal indeholde ned i tråden, men du er også velkommen til at skrive til mig på: Anders@memedia.dk
Mange hilsner
Anders
Svar
Fra Glostrup
Tilmeldt 19. May 07
Casper Bargholz
Skrevet
18-08-2009 kl. 14:25
Svar
Jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig med dette, jeg har sendt en mail.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
valek
Skrevet
18-08-2009 kl. 14:32
Svar
Jeg sender dig i løbet af dagen eller imogen en beskrivelse af projektet. Samt hvilke funktioner siden skal indeholde.
/Christian
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
.it
Skrevet
18-08-2009 kl. 14:34
Svar
Det lyder godt! Jeg ser frem til hvad det er du har i tankerne, altid spændende at arbejde på et innovativt projekt!
Ha' en god dag
Anders
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Jeg sidder med en idé hvor jeg kommer til at skal bruge en hjemmeside, som skal indeholde ca. samme funktioner som just-eat.dk indeholder
Har sendt email. Har nemlig selv siddet med sådan et slags projekt der desværre ikke blev til noget.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Hej Christian Jeg er sikker på at vi også kan løse dit projekt. Du er meget velkommen til at sende en uddybende beskrivelse til mig: peter@webitall.dk Så er jeg sikker på at vi kan finde en god løsning // Peter
Svar