Jeg søger en IT mand til et tæt samarbejde - evt. partnerskab på sigt. Jeg er medejer af et telemarketingsfirma, hvor vi arbejder med alt fra direkte salg, lead generering, market intelligence, mødebooking, afholdelse af salgsmøder etc. på tværs af mange brancher - og det er vi gode til! Vi søger et varigt samarbejde med en person/firma, som har IT kundskaber til at vedligeholde og videreudvikle vores IT systemer samt at udvikle software løsninger og/ eller produkter, som vi kan sælge og skabe forretning for begge parter. Det er IKKE ment som en mulighed for at vi kan faturere og tjene penge på hinanden, men derimod som en mulighed for at opnå symbiose og samarbejde, som gavner begge parter ved at vi tilbyder "gratis" salg af dine produkter/ ydelser mod at du tager aktivt del i udviklingen af vores IT afdeling. Vil du høre mere? Så kontakt mig gerne på tlf.: 87 32 28 00 eller mail henrik@aarhusmarketing.dk Mvh. Henrik |
smig mig en mail på christian@enovo.dk hvis det stadig har interesse :)
Vedlæg lidt info om hvilke type system (programmrings sprog mm.) det drejer sig om