Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTC Touch Diamond

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en HTC Touch Diamond jeg gerne vil sælge.

Telefonen fremstår med minimale brugs ridser - den har lagt i en læder pouch siden dag 1 og skærmen er (og har altid været) beskyttet af et beskyttelses skjold.

Alting medfølger, både standard tilbehør og ekstra indkøbt, herunder:

- Læder Pouch (fremstår brugt)
- Ekstra Skærmbeskytter
- Ekstra Pen
- Headset
- USB datakabel
- 220V USB converter
- med mere...

Desuden medfølger original emballage, og kvittering. Telefonen er ikke simlåst. Hvad kan jeg få for sådan en?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:06

Der er næsten ikke nogle teleselskaber som simlåser deres mobiler mere, da det er en rimelig stor merudgift. HTC Touch Diamond er vist allerede udgået de fleste steder, da der er kommet en HTC Touch Diamond 2 istedet. Her ligger mindsteprisen over 6 måneder på ca. 2.500 kr. nogle steder for en helt ny.

Hvis du vil have den højeste pris, så vil jeg foreslå dig at sætte den til salg på QXL fra 1 kr. og se hvad den ender i. Jeg har før købt mobiler hos f.eks. Call Me som ikke var simlåst og solgt dem videre efter et par måneder på QXL fra 1kr. Det er faktisk ofte sket at jeg har fået mere for den brugte mobiltelefon end hvad jeg selv skulle betale i mindstepris over 6 måneder og så har jeg endda fået en masse gratis taletid Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 14:13

Det er meget muligt, men jeg vil mene at det er en relevant oplysning når jeg skal sælge min telefon.

Jeg er ikke interesseret i at købe en ny HTC TD2, så priser på den model bekymrer jeg mig ikke om.

Hvis jeg ville sælge via QXL havde jeg sat telefonen til salg der, jeg har sat den til salg her hvis jeg kan få en pris jeg kan leve med at sælge den for.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:25

Det var også bare et forslag og tit bliver man positivt overrasket over hvor meget folk byder på ens varer, især når der er kamp til det sidste. Det gode ved at starte autionen på en krone er at man fanger interessen hos en masse forskellige personer.

Jeg har solgt flere tusinde varer på QXL og i starten satte jeg måske en startpris på 100 kr., hvorefter varen ikke blev solgt. Hvis jeg så efterfølgende satte den ind til 1kr. så kunne den måske ende i 120 kr., så i dag starter jeg alle auktioner på 1 kr. Smile

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 14:27

Problemet er så bare at hvis der ikke lige sidder en og skal bruge sådan en telefon, så risikierer jeg at skulle sælge for en halvtredser, og det er jeg ikke interesseret i.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:31

Hej

Er der noget navigation med til den?

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:31

Eller få en ven til at byde den op Wink Så har det kun kostet dig succesgebyret, som jo ikke er alverden på 50 kr.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 14:45

Reklameshoppen.dk:

Er der noget navigation med til den?

Hej Thomas

Der er ikke købt ekstra navigations software til den, men som standard er der installeret Google Maps applikationen på telefonen.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 08:31

Så fik jeg taget et par billeder. Kameraet jeg har brugt er ikke noget særligt så beklager hvis kvaliteten er dårlig:

http://www.billedeupload.dk/photo/2009-08/802ccffe/PICT0905.JPG.html

http://www.billedeupload.dk/photo/2009-08/802ccffe/PICT0905.JPG.html

http://www.billedeupload.dk/photo/2009-08/c738434d/PICT0908.JPG.html

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:33

BUMP - er der ingen der kan bruge sådan en telefon?

Prisindikation: kr. 1.500,00 men jeg er åben for bud.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)