Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cykeldæk!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, det er vel ikke så svært at udvikle?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du gal, jeg ville købe det med det samme, kan jeg forudbestille 2! Jeg punktere ALTID! - Men der må være en grund til de ikke allerede findes, eller hvad.. nå men jeg ville købe dem, hvis du lavede nogen der virkede!

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan går det med prototypen ?

Har fundet nogen som laver et punkteringsfri dæk. Dette dæk er lavet af en form for skum.
Det er et firma i Amerika som hedder Nu Tech der laver dem.

Her er rullemodstanden cirka 4 % højere end dæk/slange og vægten er lidt højere.

Du kan se det punkteringsfri dæk her.

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke så godt...

Ideen var lidt at sælge speciel skum til folk, hvor man så pumpede skummen ind i dækkene.

Ideen er stjålet lidt fra en "hurtig" lapning på fx scootere, hvor man kan fylde dækket med skum og så køre videre.

Ideen kunne jo udvikles, det smarte er nemlig at skummet er stødabsorberende.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Charlie.

Tror generelt at det er et svært punkt at bevæge sig indenfor. Der er jo virkelig store koncerner der bruger millioner af dollars årligt på lige netop at udvikle nye dæk mv.

Men 100% respekt for dig!... jeg har tidligere kigget på din side ( www.bricksite.dk/haagendrupdesigns & www.bricksite.dk/haagendrupindustries) og set nogle af dine designs, og de ting du har udviklet.

Jeg er sgu ret imponeret over dine ideer og dit talent! Respekt!

Lad mig høre hvis vi skal starte noget sammen en dag, jeg står for markedsføringen ;-)

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo nok rigtig nok...

Det var skam også bare en ide jeg fik, og så ville jeg lige smide den op herinde :)

Men mange tak for rosen!

Jeg prøver også så godt jeg kan, og håber at jeg rammer "ideen" en dag ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer der et proffesionelt udtryk :D 

Du kan godt skabe et 100 punkterings frit dæk/slange men då skal du erstatte luften med noget andet i fast form. 

2- du skal finde et hjul / fælg der vil passe det

3- by cyklerne har noget der består af 100 gummi. og det punktere ikke men vejer,. og kan fortælle dig så meget som at 9/10 personer der skal have en ny cykel spørger til om vægt, og selvom de køber en everyday bike så skal de vide hvad det vejer fordi hviss de en dag kommer til at skulle bære den op ad en s-tog station. 

jeg har set en tysker som opfandt et indlæg til dæk ne som "automatisk lappede den" men det var AAAlt for dyrt , og i sidste ende "pisse"  besværligt at have noget at gøre med. og ikke fungerede. 

men held og lykke og skal du bruge noget professionelt hjælp hiv fat i mig. 

og opfinder du det 100 % punkterings-frie dæk vil jeg gerne invester i det. men der skal nok mer til . 

Held og lykke med det. og hold mig opdateret 

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som inkarneret cyckler så vil jeg sige: go for it!

Punkteringer er det eneste ved en cykel som pt gør den upålidelig! Man kan altid komme uden om ulykker, bilkøer, buschafførstrejker, men punkteringer.... Ja, jeg har mere end en gang skulle trave op til 5 km med min cykel på vej til eller fra arbejde bare fordi den er punkeret. Så kom i gang og få det lavet - og er prisen overkommelig så skal jeg nok købe.

Jeg har kevlardæk og kan hilse og sige at de stadig punkterer - hvilket vi kan takke dem der kører hele vinteren og gruser veje med knuste skarpe sten.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

nu skal jeg prale 

har cyklet med rigtig dæk tryk hver dag i 5 år og ikke en punktering 

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku en meget fin ide og, hvis det kommer ned i pris hvor alle kan være med er der helt sikkert et stort potentiale.

Så god arbejdslyst.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)