Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis kursus i hjemmesider (joomla)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær:

Jeg vil være super interesseret i at deltage i jeres planlagte kurser! Kør på med projektet, det vil I få succes med..

Hej lasse

Tusind tak for de rosende ord. Det varmer.

Hvis du tilmelder dig vores mailingliste på joomlatutorials.dk, så vil du få tid, dato og sted tilsendt så snart vi ved mere. - og bare rolig, vi spammer dig ikke med en masse ubruglige mails Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 04:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gælder forresten alle interesserede. Hvis I ønsker at deltage i vores kurser, så tilmeld jer vores mailingliste på joomlatutorials.dk. Herigennem vil i få info så snart vi har en tid og dato.

Vi vilholde kurset ret intimt, hvorfor vi regner med et maks deltagerantal på omkring 15. Vi udvælger deltagere efter først-til-mølle-princippet.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Morten Kaltoft:
Jeg ved ikke om i er interesseret? Ellers tager jeg gerne med alligevel da jeg ikke kender for godt til Joomla!, hvad der adskiller de

Vi er da i højeste grad interesseret. Hvor er du bosat henne i landet, og har du evt. en e-mail adresse jeg kan få? Så kan jeg lige kontakte dig, når vi er kommet lidt længere i processen.

Okay, jeg smider lige en PM

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Kaltoft:

 

Okay, jeg smider lige en PM

Super - du hører fra mig.

Andre der har en kommentar at give med på vejen?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Mht. målgruppe, så ønsker vi fra start at lave et kursus, der henvender sig til folk som aldrig har prøvet joomla og ikke har stiftet bekendskab til ftp, css mm. Det er altså med andre ord folk, som ikke har det store kendskab til hjemmesider. Vi er klar over, at man ikke kan nå at lære dem det helt store på 3-4 timer, men omvendt tror vi, at man godt kan få dem godt igang.

Hvis I ønsker at lave et kursus, der i princippet ingen forudsætninger kræver ud over, hvad man kan kalde basale IT færdigheder, kan I bruge hæftet "GRATIS CMS med Joomla!" som kursusmateriale. Jeg vil tro, at I kan nå at berøre alle emner i hæftet på 4 timer. Det vil yderligere have den fordel at folk for kun 99 DKK kan købe kursusmaterialet og bruge det som opslagsbog efter kurset.

Ellers synes jeg, at det er et rigtigt flot tilbud I ønsker at tilbyde her. Et rigtigt godt tilbud til de iværksættere, som ønsker at lave deres første hjemmeside selv.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

J

elund.dk:

 

Hvis I ønsker at lave et kursus, der i princippet ingen forudsætninger kræver ud over, hvad man kan kalde basale IT færdigheder, kan I bruge hæftet "GRATIS CMS med Joomla!" som kursusmateriale. Jeg vil tro, at I kan nå at berøre alle emner i hæftet på 4 timer. Det vil yderligere have den fordel at folk for kun 99 DKK kan købe kursusmaterialet og bruge det som opslagsbog efter kurset.

Ellers synes jeg, at det er et rigtigt flot tilbud I ønsker at tilbyde her. Et rigtigt godt tilbud til de iværksættere, som ønsker at lave deres første hjemmeside selv.

Du komme jo starte med at sende et hæfte til min adresse, så kan jeg læse det igennem , og se om vi har lyst til at sælge det for jer :P

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé med et kursus i Joomla. Selv bruger jeg Joomla til mit website friskfoto.dk, men jeg synes der var en del problemer med at få det til at se ordentligt ud og virke som jeg ville have det skulle. F.eks. havde jeg (og har stadig for jeg er ikke tilfreds) meget store problemer med at lave et fornuftigt galleri.

Jeg vil helt sikkert deltage i jeres kursus. Og hvis I laver et "grafisk joomla kursus" står jeg der med det samme :)

Birgitte

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Gratis kursus i Joomla kan ikke være andet end en god ide :-)

Jeg laver selv hjemmesiderne i Joomla og har lært det fra bunden.

Det jeg savnede i starten, var overblikket over hvor modulerne placerer sig når jeg aktiverede dem. Det kunne godt være lidt af en labyrint og måske noget du kunne overveje at lægge ekstra fokus på. Desuden var udfordringen, som altid, billeder. Hvordan du knivskarpt indsætter billeder i artiklerne uden det flytter rundt og ikke "lige vil som du vil". Du ved sikkert hvad jeg mener :-)

Held og lykke!

 

Partner @ The Social Agency 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:

Super idé med et kursus i Joomla. Selv bruger jeg Joomla til mit website friskfoto.dk, men jeg synes der var en del problemer med at få det til at se ordentligt ud og virke som jeg ville have det skulle. F.eks. havde jeg (og har stadig for jeg er ikke tilfreds) meget store problemer med at lave et fornuftigt galleri.

Jeg vil helt sikkert deltage i jeres kursus. Og hvis I laver et "grafisk joomla kursus" står jeg der med det samme :)

Birgitte

Det er jeg da glad for at høre. Vi regner faktisk med at lave et grafisk kursus på længere sigt.

Mht. dit problem med et godt joomla galleri, så kan jeg anbefale phoca gallery. Det tager lige lidt tid at sætte sig ind i, men når du først har forstået hvordan det virker, så er det virkeligt en kraftfuld extension, der helt sikkert vil kunne dække alle de behov du nu måtte have til et joomla gallery. Held og lykke :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:
Mht. dit problem med et godt joomla galleri, så kan jeg anbefale phoca gallery. Det tager lige lidt tid at sætte sig ind i, men når du først har forstået hvordan det virker, så er det virkeligt en kraftfuld extension, der helt sikkert vil kunne dække alle de behov du nu måtte have til et joomla gallery. Held og lykke :)

Super, tusind tak, det vil jeg da prøve :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)