Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på 2 hjemmesider ønskes.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Thorsø
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Som overskriften siger søger jeg et tilbud på 2 stk hjemmesider. De er begge " oppe " at køre på nuværende tidspunkt men trænger til en gevaldig overhaling / design.

Side 1 er vores eget firma med engrossalg af brugskunst, køkkenudstyr, børnemøbler og tøj. Denne skal have et flottere design, kontaktformular samt mulighed for katalogbestilling ( evt. under kontaktformular ) Siden er idag hostet af dandomain i CMS. Måske nemmest at fortsætte med det.

Side 2 er vores ven og travtræners hjemmeside. Denne skal også gerne være i cms, men da vi gerne vil have den flyttet fra webhot er dandomain ikke et krav. Siden indeholder nyheder, kommende løb, til salg o.s.v.

Er der nogle der er friske på opgaven og kan komme med et godt tilbud?

For yderligere info og hjemmesidernes adresser venligst mail mig på info@miktan.dk

Mvh.

Martin

Miktan ApS

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:11

Hej Martin

Det lyder som noget jeg kan klare for dig.

Jeg sender dig en e-mail.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:51

Hej Martin

Det kan vi sagtens hjælpe jer med. Du kan evt. se referencer på vores hjemmeside www.inmedia.dk  

Jeg har sendt dig en email.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Hej Martin.

Nu kan vi jo ikke se hjemmesiderne. Men har du husket at se på tekstindholdet.

Det er mange gange det der bliver glemt, når man vil forbedre sin hjemmeside. Og tekstindholdet er det vigtigste parameter, når man vil opnå noget med hjemmesiden.

Sender man det forkerte budskab, så smutter læseren, uanset hvor fed hjemmesiden er.

Ved du, hvad teksten skal indholde før en potentiel kunde handler ud fra, det du vil opnå på hjemmesiden ?

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:46

Det er det eneste vi laver :-)

Jeg mailer dig.
Hilsen Anders

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:01

Hej Martin

Jeg vil meget gerne give dig et bud. Jeg sender dig en mail med nogle referencer :)

/Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:02

Det kan jeg klare for jer. Jeg kan kontaktes på 50451292 eller rasmus[at]hoeks.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:11

Hej Glenn

Jeg er så ENIG, alt for tit tager teknikken fokus fra kommunikationen, og det koster helt sikkert rigtigt rigtigt dyrt!!!

Ironisk nok så sælger jeg selv teknik og design, men ikke skriftlig kommunikation. I vores regi så koster et design til et website 3000,- og til en webshop 5000,- derover er der månedlig leje som inkludere hosting og telefonsupport, det koster 150 kr./måned for et website og 300 kr./måned for en basis webshop.

Faktisk burde vi nok finde en eller anden måde at sælge skriftlig kommunikation og strategi på. Vi er faktisk så heldige, at sidde i kontofællesskab med nogle af landets dygtigste ord-smede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Lundsby, få udvidet dit koncept til et total-koncept for dine kommende kunder og eksisterende kunder (mere salg). Du får kunder på total-konceptet!

Bare lige være OBS på at disse ord-smede forstår psykologien bag de skrevene ord for ellers kan man bare kopier sætninger fra nettet, dog uden at vide om de virker eller ej.

Læs min blog, og du vil forstå, hvad jeg mener.

God weekend

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:37

Jeg kan også sagtens byde ind på en cms løsning...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)