Som overskriften siger søger jeg et tilbud på 2 stk hjemmesider. De er begge " oppe " at køre på nuværende tidspunkt men trænger til en gevaldig overhaling / design.
Side 1 er vores eget firma med engrossalg af brugskunst, køkkenudstyr, børnemøbler og tøj. Denne skal have et flottere design, kontaktformular samt mulighed for katalogbestilling ( evt. under kontaktformular ) Siden er idag hostet af dandomain i CMS. Måske nemmest at fortsætte med det.
Side 2 er vores ven og travtræners hjemmeside. Denne skal også gerne være i cms, men da vi gerne vil have den flyttet fra webhot er dandomain ikke et krav. Siden indeholder nyheder, kommende løb, til salg o.s.v.
Er der nogle der er friske på opgaven og kan komme med et godt tilbud?
For yderligere info og hjemmesidernes adresser venligst mail mig på info@miktan.dk
Nu kan vi jo ikke se hjemmesiderne. Men har du husket at se på tekstindholdet.
Det er mange gange det der bliver glemt, når man vil forbedre sin hjemmeside. Og tekstindholdet er det vigtigste parameter, når man vil opnå noget med hjemmesiden.
Sender man det forkerte budskab, så smutter læseren, uanset hvor fed hjemmesiden er.
Ved du, hvad teksten skal indholde før en potentiel kunde handler ud fra, det du vil opnå på hjemmesiden ?
Jeg er så ENIG, alt for tit tager teknikken fokus fra kommunikationen, og det koster helt sikkert rigtigt rigtigt dyrt!!!
Ironisk nok så sælger jeg selv teknik og design, men ikke skriftlig kommunikation. I vores regi så koster et design til et website 3000,- og til en webshop 5000,- derover er der månedlig leje som inkludere hosting og telefonsupport, det koster 150 kr./måned for et website og 300 kr./måned for en basis webshop.
Faktisk burde vi nok finde en eller anden måde at sælge skriftlig kommunikation og strategi på. Vi er faktisk så heldige, at sidde i kontofællesskab med nogle af landets dygtigste ord-smede.
Lundsby, få udvidet dit koncept til et total-koncept for dine kommende kunder og eksisterende kunder (mere salg). Du får kunder på total-konceptet!
Bare lige være OBS på at disse ord-smede forstår psykologien bag de skrevene ord for ellers kan man bare kopier sætninger fra nettet, dog uden at vide om de virker eller ej.