Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øl hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Endnu en ide fra min spæde hjerne :)

Har kigget lidt på nettet og synes ikke rigtigt at jeg kan finde en hjemmeside som sælger luksusøl og special øl som ikke kan fås i butikkerne..

Jeg må sige at jeg elskeeeeeeeeeeeeer øl og især nyde øllen i et lækkert glas som komplimentere øllen!

Vil i mene at en hjemmeside med salg af luksus og special øl samt fantastiske ølglas ville være en god ide, noget som folk ville benytte?

Desuden vil der under hver øl, være en beskrivelse af dens smag og hvilken mad der hænger godt sammen med den og hvilket glas der er bedst til at få den rigtige smag frem i øllen.. Der vil være anmeldelser af øllen fra køberne og senere kan man komme produkter på, såsom nødder og andet som er godt for smagen af øl.

Håber i altid flittige aminoer kan hjælpe mig :)

Altid en ny ide!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 09:52

Hej Miloz

Du er ikke den første med ideen. Og der findes faktisk nogle sider som det du påtænker. F.eks. Dansk Mikrobryg, Øltorvet osv.

Jeg synes selv fødevarer på internettet er spændende, og jeg hentede derfor regnskaber for virksomheder der solgte øl o.lign. på nettet sidste år.

Selvom mange af koncepterne så spændende ud, flotte hjemmesider, fedt sortiment osv., var salget hos dem alle, mildest talt, skuffende.

Det der specielt dræber dem er fragt. Øl er meget dyrt at flytte rundt på, så du skal faktisk have kunderne til at købe en del flasker.

Samtidig har dagligvarerbutikkerne de seneste år taget mange nye spændende ølmærker ind, som tilfredsstiller langt de fleste danskerers behov for specialøl.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:57

Da øl i vid udstrækning er en konsumvare vi tager med når vi alligevel handler - i det omfang man kan få det man vil have. Så tror jeg ikke på konceptet som du beskriver det. Får jeg gæster på lørdag, så går jeg i Irma og accepterer at jeg ikke kan få alt godt fra havet, men jeg kan dog godt få special-øl som jeg er ude efter. I en velassorteret Netto kan man også få andet end dansk produceret øl, så det er ikke givet at man skal ud på en omvej.

Hvis mine gæster ikke synes de øl jeg serverer er eksotiske og sjældne nok, så får det mig ikke til at shoppe øl over nettet næste gang.

Ud fra den tanke indsnævres din målgruppe til entusiasterne og feinschmeckerne. Blandt gruppen af entusiaster er ikke alle vant til at handle over nettet. Min far gør ikke - og jeg har prøvet at overbevise ham om at det er gammeldags at hæve en masse kontanter i starten af måneden, i stedet for at bruge sit dankort.

Jeg tror mere på en abonnements-løsning. www.kassenmedvin.dk er et eksempel du kan efterligne. Du kan prøve at ramme loge-mennesker, som meget let kunne overtales til at have "kassenmedol.dk" med i deres faste tradition. Jeg har hørt om en anden vin-ordning, hvor konceptet bygger meget på, at det var vin man ikke har hørt om. Med kassen følger så en god lille tryksag med et langt og uddybende portræt af vinene.

Nå det så er sagt, så synes jeg måske idéen komemr tre år for sent.. men det betyder ikke, at den ikke er god.

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:13

Ja det kan jeg sgu godt se..

Hvis man kørte det ud selv i små biler eller på scooter, så ville det heller ikke være noget som fangede?

Altid en ny ide!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:09

Hej

Jeg synes det lyder som en fin ide, men tror dog også det bliver svært og få ud i virkeligheden..

Tror istedet du skal satse på noget med frugtkasser/kurve til virksomheder :-)

Måske ikke lige din interresse bare et forslag... Skal en vognmand kører ud med kun dine øl vil prisen jo ligge på ca 300,- + moms pr. time ( tidligere vognmand )..

Men håber du kan få noget på benene ;-)

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:16

Hej Miloz

Nu har jeg været tilknyttet Carlsberg i 10 år og kan sige at flere og flere mikrobryggerier knækker halsen nu. Det toppede for et par år siden og bevares, der sælges stadig masser af specieløl. Desværre :-)

Din ide er skide god og kommer virkelig fra hjertet - respekt for det. Og er du klar over hvor mange forespørgelser Carlsberg får på specielle ølglas?

Så overordnet vil jeg sige din ide er fed!. Og hvis du samtidig kan leverer mad. Cool. Og glas! og tilbehør! Genialt.

Dér hvor filmen knækker er omkostningerne, for mig lyder det en anelse svært at få det til at køre rundt, men hvis du kan lave et fornuftigt budget så ville jeg helt klart give thumbs up :-)

Partner @ The Social Agency 

Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:11

Hej

Har læst lidt omkring din ide

Ang fragt, så er det ikke så dyrt som alle skriver om, så det skal ikke afskrække dig

pris for fragt på hele sjælland op til f.eks 5 kg , ligger på ca. 50 kr.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)