Hej alle, Endnu en ide fra min spæde hjerne :)
Har kigget lidt på nettet og synes ikke rigtigt at jeg kan finde en hjemmeside som sælger luksusøl og special øl som ikke kan fås i butikkerne..
Jeg må sige at jeg elskeeeeeeeeeeeeer øl og især nyde øllen i et lækkert glas som komplimentere øllen! Vil i mene at en hjemmeside med salg af luksus og special øl samt fantastiske ølglas ville være en god ide, noget som folk ville benytte? Desuden vil der under hver øl, være en beskrivelse af dens smag og hvilken mad der hænger godt sammen med den og hvilket glas der er bedst til at få den rigtige smag frem i øllen.. Der vil være anmeldelser af øllen fra køberne og senere kan man komme produkter på, såsom nødder og andet som er godt for smagen af øl.
Håber i altid flittige aminoer kan hjælpe mig :) |
Hej Miloz
Du er ikke den første med ideen. Og der findes faktisk nogle sider som det du påtænker. F.eks. Dansk Mikrobryg, Øltorvet osv.
Jeg synes selv fødevarer på internettet er spændende, og jeg hentede derfor regnskaber for virksomheder der solgte øl o.lign. på nettet sidste år.
Selvom mange af koncepterne så spændende ud, flotte hjemmesider, fedt sortiment osv., var salget hos dem alle, mildest talt, skuffende.
Det der specielt dræber dem er fragt. Øl er meget dyrt at flytte rundt på, så du skal faktisk have kunderne til at købe en del flasker.
Samtidig har dagligvarerbutikkerne de seneste år taget mange nye spændende ølmærker ind, som tilfredsstiller langt de fleste danskerers behov for specialøl.