Man kan let få en 1 millionen visninger , på sin side vis du laver lidt links bytte til sex sider ,. hvilken domæne er det du har og hvad er der på siden ? vis du ønsker vi skal bedømme værdien af domænet,
Om du kan sælge dit eget domæne til dit APS ved jeg ikke med du skal ihvertfald overbevise din revisor og der næste staten altså skattevæsenet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Kan det lade sig gøre at få vurderet et domæne til at indgå i et aps?
JA!
En revisor skal attestere værdien af domænenavnet. Det kan være svært for som det korrekt bliver sagt er trafik mv. ikke nødvendigvis værdiskabende.
Det bedste du kan gøre er at få indhentet nogle uafhængige købstilbud på domænet. Sæt det salg og hvis du får nogle seriøse bud på domænet fra uafhængige parter. Det vil sige ikke fra familie og andre der står der tæt men f.eks. fra konkurrenter i samme branche. Den pris som du derigennem kan opnå vil revisor ofte lægge til grund for sin vurdering.
Man kan let få en 1 millionen visninger , på sin side vis du laver lidt links bytte til sex sider
Jeg har på ingen måde fusket mig til en eneste sidevisning. Det er et site, som er bygget op gennem flere år og nu er et af de stærkeste brands i den branche jeg nu en gang befinder mig i.
Alle de indtjeninger jeg har nu er baseret på reklamesalg som er mulige pga af de mange brugere og det indhold hjemmeside har og i en nær fremtid er det vil brugerne blive budt mikrobetalinger for yderligere tjenester end de i forvejen værende.
Skifter jeg hjemmesidens navn mister jeg alt, hvad jeg har opbygget gennem de forgangne år - tillid til navnet og brugerne.
Alle de indtjeninger jeg har nu er baseret på reklamesalg som er mulige pga af de mange brugere og det indhold hjemmeside har og i en nær fremtid er det vil brugerne blive budt mikrobetalinger for yderligere tjenester end de i forvejen værende.
Så er det jo mere end bare "domænet du vil have skudt ind i et ApS. Basalt set ændrer det ikke noget for en revisors vurdering, men det vil formentlig være et plus hvis du markedsførende i din branche. Det letteste vil stadigvæk være hvis du kan få nogle til at komme med et købstilbud på dine side. Det er er svært for en revisor at ignorere et eventuelt købstilbud indhentet fremsat af en uafhængig part.