Jeg er ved at kigge lidt på at skal i gang med noget affilate. Jeg har kigget på forskellige firmaer. Jeg snakkede med en fra webgains, som fortale om at jeg kunne få 2 løsninger.
1. Supported for lidt under 1000 pr. mdr. og derved står de for det administrative.
2. en gangsbeløb på lidt over 4000 kr. og så skal jeg selv stå for det.
Jeg ville bare gerne høre lidt meninger og erfaringer på dette område. Betaler i for at få styret jeres affiliate kampagner, eller ordner i det selv.
Jeg ny i dette område, så jeg ved ikke om det er noget der kræver meget tid og kunnen at begynde med?
Jeg er ved at kigge lidt på at skal i gang med noget affilate. Jeg har kigget på forskellige firmaer. Jeg snakkede med en fra webgains, som fortale om at jeg kunne få 2 løsninger.
1. Supported for lidt under 1000 pr. mdr. og derved står de for det administrative.
2. en gangsbeløb på lidt over 4000 kr. og så skal jeg selv stå for det.
Jeg ville bare gerne høre lidt meninger og erfaringer på dette område. Betaler i for at få styret jeres affiliate kampagner, eller ordner i det selv.
Jeg ny i dette område, så jeg ved ikke om det er noget der kræver meget tid og kunnen at begynde med?
Hej
Opstart af affiliate markedsføring kræver normalt 2 ting: Udarbejdelse af reklamemateriale (primært bannere) og opsætning af tracking.
Når det er på plads så er din administration begrænset til godkendelse af partnere til din kampagne og evt. annullering af leads der ikke blev gennemført.
I vores affiliate netværkhttp://www.partner-ads.com betaler du ikke opstartsgebyrer eller månedlige gebyrer, men betaler kun provisionen til os, dvs. ren performance. Du står så selv for administrationen, men det er til at overskue for de fleste. Og det er jo kun dig der kan vurdere om en ordre bliver gennemført eller evt. annulleret af kunden. Og godkendelse af partnere tager ikke lang tid.
Jeg har kun stået for andre firmaers affiliate programmer og her har de firmaer som jeg har arbejdet for taget en hel del mere, men det har også været i UK, US og globalt - Standard prisen hos de firmaer som jeg har været hos har været omkring £1200.
Du kan godt stå for det selv, men det er et stort arbejde at finde nye affiliates, så find ud af hvad de gør for de penge de kræver og tal ellers med de andre danske affiliate netværk.
Jeg har snakket med Webgains igen, og jeg gjorde bare lidt modstand. Jeg sagde til dem at jeg ikke ville benytte dem, hvis jeg så meget som skulle betale en kroner for at blive oprettet. Hvilket jeg også mener fuldt ud, for så finder jeg bare et andet netværk.
Så gik der ikke 30 min. hvor jeg modtog en mail om at jeg kunne få det hele for 0 kr.