Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning om forsikring og pension

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en som kender en som kan give Rådgivning om forsikring og pension.  Jeg vil gerne have fat i en som har styr på det og som bor i midt/vest-jylland.

Jeg har brug for en som ville kunne lave et oplæg på et par timer for ca 30 personer.  og derefter ville kunne lave aftaler om at mødes med de folk som gerne vil have hjælp til at se på deres privat ting.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:38

Det du efterlyser, kan du få hos samtlige pensionsselskaber. Det er et led i deres forretning.

Tilmeldt 25. May 06
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:43

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at undersøge hvad din egen bank kan tilbyde af pensionsordning. Tegner du pensionsaftalen gennem banken, giver det lidt på plus-siden i dine samlede bankforretninger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:51

Espresso:

Det du efterlyser, kan du få hos samtlige pensionsselskaber. Det er et led i deres forretning.

Ja det har du ret i.  Men så syntes de jo sjovt nok også at det de her er det bedste.

Tilmeldt 25. May 06
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 14:05

Det synes jeg ikke, at der er noget underligt i. Vi tilbyder vel alle de produkter, som vi bedst selv kan stå inde for.

Der er selvfølgelig forskel på ydelserne hos de enkelte pensionsselskaber, omend det mest er i småtings-afdelingen.  Jeg tror ikke, at du kan gøre andet end at sende et par forespørgsler rundt omkring.

Husk også at spørge til det administrative omkring indbetaling. Her kan der være mere eller mindre besværlige krav fra pensionsselskaberne. F.eks. kan du kun indbetale til PenSam, hvis du kan lave en PBS-overførsel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)