Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fungere CPM / Leads

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Mange af de store virksomheder har deres egne partnerprogrammer. F.eks. betaler Dell 1% i provision, hvilket jo ikke er alverden. Stick out tongue

På en pc til 6.0000 kr er det vel okay, men findes sikkert bedre. Men du skal jo holde det op mod den branche de er i, og de lave marginer....

Det giver ca. det samme at sælge en mobil til 1 kr.! Hvad er nemmest, at sælge en PC til 60.000 kr. eller en mobiltelefon til 1 kr.? Jeg ville mene at en procentsats på 8-10% var fair, men det er svært at udtale sig om når man ikke ved hvor stor en procentdel af dem der klikker på et EDB produkt som ender med at købe det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:56

Playdk:

Er der slet ingen der kan oplyse mig?

Har nu læst mig lidt frem til "her på amino" at det måske ikke er CPM men CPA det hedder hvor man får %'er ved evt. salg

I mit første indlæg i denne tråd skrev jeg også til dig at CPM er en afregningsmodel for visninger. Det du leder efter er CPA eller CPL.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:07

Jeg har nu hørt at det evt. er noget man kan få et reklame bureau til at adminstrere. Kan de også levere kode til at cookies bliver lageret rigtigt ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:17

Playdk:

Jeg har nu hørt at det evt. er noget man kan få et reklame bureau til at adminstrere. Kan de også levere kode til at cookies bliver lageret rigtigt ?

Det kan de sikkert, men det kræver også arbejde af dem som ønsker at annoncere på din side. Der skal jo også ligge noget kode på deres side, som registrerer når der er lavet et salg via din side. Jeg tvivler på at du får ret mange til at annoncører til at lave det arbejde medmindre du har rigtig meget trafik. Så en ide var nok at starte med alle de annoncører der har deres eget affiliateprogram, samt de annoncører der bruger et affiliatenetværk som f.eks. Tradedoubler. På den måde kan du jo komme igang med projektet og når du så kan fremvise 100 daglige salg, så kan du jo rette henvendelse til de virksomheder du gerne vil have ind.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:27

Er der ikke lavet nogle moduler man kan implementere på sin side så koden ligger klar til forhandlere som registrere sig. En kode der sørger for at alle udgående links bliver registreret og generere cookies.

Eller kan det overhovedet udvikles sådan så det er automatiseret ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)