Indenfor dit oplyste budget vil jeg anbefale en Lenovo R500 bærbar.
Den har forud-installeret et udvalg af 2007 Microsoft Office pakken med licens til 60 dages prøvetid.
For at kunne bruge de forud-installerede Office programmer efter de 60 dages prøvetid, skal der til dit køb tilføjes en Medialess License Kit (MLK) for at aktivere softwaren.
Den bærbare koster omkring 6.000 ex moms. Et Medialess License Kit (MLK) koster max et par tusinde kroner.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Med hensyn til Microsoft Outlook, så behøver du faktisk ikke at købe Office pakken for at bruge det. Hvis du køber en hosted Exchange email løsning følger der de fleste steder en Outlook licens med. Disse mails koster en månedlig pris, men til gengæld får du et super mailprodukt plus en outlook licens.
Til regneark og tekstbehandling m.m. kan du så evt bruge open office i stedet, som der også tidligere er blevet foreslået.
Wendy leder efter en bærbar pc med minimum 15" skærm, og inkl. Microsoft Office + Outlook. Den bærbare skal kunne køre Microsoft Movie Maker.
Den billigste Macbook på den side du henviser til, som kan imødekomme kravet om størrelse skærm, koster da noget mere. Kan den køre Microsoft Office + Outlook og Movie Maker til prisen?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn