Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start point site / cashback site uden at skrive en eneste linje kode

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ny version af vores point site system. Du kan selv designe dit site direkte i din browser.

Du kan oprette et demo site online helt gratis på 2 minutter.

Prøv selv her: http://www.pointster.dk/express

Fra Aabenraa
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hmm 2 min, er nok at overdrive lidt :)

jeg skulle da lige prøve at oprette mig ,men har endnu ikke modtaget en mail , men den kommer jo nok senere :(

havde ellers lige lidt tid til atlege med en lille test her nu

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 12:33

Frank Fogh Madsen:

hmm 2 min, er nok at overdrive lidt :)

jeg skulle da lige prøve at oprette mig ,men har endnu ikke modtaget en mail , men den kommer jo nok senere :(

havde ellers lige lidt tid til atlege med en lille test her nu

Hehe, ja ok, 2 min eks. ventetid på mail server :)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg prøvede lige at oprette mig og det gik rigtig godt! Men jeg blev lidt overrasket da jeg så hvor mange penge om måneden.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kevin:

Jeg prøvede lige at oprette mig og det gik rigtig godt! Men jeg blev lidt overrasket da jeg så hvor mange penge om måneden.

I forhold til hvad man kan tjene og hvad det koster at udvikle et lignende system selv, hvad ville du mene var en rimelig pris?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Vil nu også sige at prisen er noget i overkanten.

Hvis jeg skulle sælge et cashback script, som var udviklet 100% efter kundes behov, så ligger jeg på en pris af 5.000 til 10.000 kr.

10 måneder med dit er alene 10.000 kr.

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Mr-inc.dk:

Hvis jeg skulle sælge et cashback script, som var udviklet 100% efter kundes behov, så ligger jeg på en pris af 5.000 til 10.000 kr.

Joh, til gengæld er vores tilbud så inkl support, opdateringer, fejlrettelser, hosting, opsætning osv. Man kommer hurtigt i gang og kan selv opdatere tekster og design uden at være programmør. Jeg vil gætte på at det du kan lave for 5-10.000 ikke indeholder samme funktionalitet og hvis det er nyudviklet software er det sjældent det fungerer fejlfrit.

Det er klart, hvis du sælger dit script til en kunde der selv kan programmere videre på det, så kan det gøres billigere, men det har jo været tilfældet længe ...

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:58

Så dyrt er webhotel altså heller ikke :)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jacob j:

Mr-inc.dk:

Joh, til gengæld er vores tilbud så inkl support, opdateringer, fejlrettelser, hosting, opsætning osv. Man kommer hurtigt i gang og kan selv opdatere tekster og design uden at være programmør. Jeg vil gætte på at det du kan lave for 5-10.000 ikke indeholder samme funktionalitet og hvis det er nyudviklet software er det sjældent det fungerer fejlfrit.

Det er klart, hvis du sælger dit script til en kunde der selv kan programmere videre på det, så kan det gøres billigere, men det har jo været tilfældet længe ...

Det er rigtig nok, at det koster at udvikle og de mange andre ting. Jeg synes, (det fik jeg ikke skrevet) at det er mange penge, som man skal bruge, inden man rigtig kan afprøve systemmet eller se hvordan administrationen fungere. Lige umiddelbart kan man vel rette designet og så derefter skal man betale? Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 10:48

Kevin:

Det er rigtig nok, at det koster at udvikle og de mange andre ting. Jeg synes, (det fik jeg ikke skrevet) at det er mange penge, som man skal bruge, inden man rigtig kan afprøve systemmet eller se hvordan administrationen fungere. Lige umiddelbart kan man vel rette designet og så derefter skal man betale? Smile

Du er velkommen til at teste alt hvad du vil, der er ikke nogen tidsfrist på. Du kan oprette brugere, produkter osv osv. Det eneste der er til forskel fra demoen og et rigtigt site er domænet det kører på. Når du flytter det over på dit eget domæne skal du betale.

Du kan tilmelde dig euroads og de andre udbydere og fortælle dem at dit site kører på en testserver og dermed få bannere på.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)