Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til stjerne produkt og partnere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer…

Jeg vil gerne have lidt input til et stjerne produkt jeg er partner på. Situationen er den at vi er meget overbevist om at vi har skabt et ægte stjerne produkt og vi vil selvfølgelig gerne have det ud på så mange markeder som overhovedet muligt.

Der er tale om en e-bog til store, umættede og næsten konkurrenceløse markeder, men hvordan får finder vi de partnere som vi skal bruge?

Det vi har er:

• Et stjerne elektronisk produkt som let kan tilpasses markederne
  • Systemet som kan sælge det

Det vi mangler er en person eller virksomhed som vil stå for oprettelsen af hjemmesiden på et af vores ønskede markeder og drive den derefter. Systemet vi har lavet/sammensat til salget af e-bøgerne er baseret på Joomla CMS og er mere eller mindre selvkørende. Funktionerne i systemet er stort set de samme som man ser hos andre e-bogs forhandlere eks. E-Pusher, SEOLEX etc.

Så det kan faktisk koges ned til at vi mangler personer som ELSKER at drive god forretning, elsker at analysere og teste, teste, teste og teste på et af markederne.

De markeder vi ønsker at gå ind på er:

• Norge
  • Sverige
  • Finland
  • Tyskland
  • USA
  • Storbritannien
  • Italien
  • Schweiz
  • Belgien
  • Holland

Da vi vil ind på forskellige lande er det selvfølgelig vigtigt at vi finder partnere som kan de nødvendige sprog.

Vores umiddelbare tanke er at indgå partnerskabet som en slags dropshipping med et symbolsk minimum pr. måned. Dvs. at pr. solgt enhed får vi en procentdel eller fast pris.

Hvad er jeres mening om at sætte et partnerskab op på denne måde? Hvordan syntes I at et split på e-bogen bør være og har i nogle gode forslag til hvor og hvordan man finder de bedste partnere?

Har i nogle gode råd eller ideer så skal i naturligvis heller ikke holde jer tilbage…

På forhånd tak og jeg håber på en god debat ;)

/ Janus

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:51

Hej Janus,

Jeg står bag systemet som driver e-pusher og seo-lex, som meget snart kommer i en ny lækker version, som virkelig giver nogle virkelig lækre mulighed for at markedsfører e-bøger.

Derudover driver vi en række projekter på partner basis, hvor vi får en del af kagen. Det er et fedt setup, der motiverer mig max.

Så umiddelbart vil jeg mene jeg er et godt bud på en partner - ville være super for os at have del i en e-bog hvor vi kan få en masse god erfaring til videre udvikling af systemet.

Kan kort fortælle at Cygnet udover mig består af 2 fuldtidsmedarbejdere og en fast tilknyttet freelancer og er belligende i København NV.

Fang mig på ks@cygnet.dk eller 6130 7560 hvis du synes det lyder som et fornuftigt match.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 08:15

Kristian Sørensen - cygnet:

Hej Janus,

Jeg står bag systemet som driver e-pusher og seo-lex, som meget snart kommer i en ny lækker version, som virkelig giver nogle virkelig lækre mulighed for at markedsfører e-bøger.

Derudover driver vi en række projekter på partner basis, hvor vi får en del af kagen. Det er et fedt setup, der motiverer mig max.

Så umiddelbart vil jeg mene jeg er et godt bud på en partner - ville være super for os at have del i en e-bog hvor vi kan få en masse god erfaring til videre udvikling af systemet.

Kan kort fortælle at Cygnet udover mig består af 2 fuldtidsmedarbejdere og en fast tilknyttet freelancer og er belligende i København NV.

Fang mig på ks@cygnet.dk eller 6130 7560 hvis du synes det lyder som et fornuftigt match.

Hej Kristian

Jamen jeg vil da lige give dig et kald i løbet af i dag, det kunne være fedt at høre lidt mere om Jer.

Vi tales ved,

/ Janus

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 11:02

Er der nogen af jer som ligger inde med adresser på gode iværksætter forummer i vores ønskede markeder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)