Hej Amino'er, Jeg kunne godt bruge lidt konstruktiv kritik på min nye shop www.smart-inventar.dk . Den nye shop er en handelsside med masser af lækkert inventar til café, restaurant og virksomheder generelt. Der kommer flere produkter hen af vejen og lidt tilrettelser. Kig jer omkring og lad mig høre Jeres mening :-) På forhånd tak. Mvh. Martin |
Din top gentager sig når man har bred skærm. Grafikken har en næsten skjult grå ramme som driller mine øjne. Jeg ville lave en ren grå baggrund. Logoet kunne godt være lidt bedre kvalitet da det er noget fnidret i kanten. Det er synd specielt når de andre billeder på siderne er af bedre kvalitet. Logoet fylder desuden ikke nævneværdigt meget så det er ok.
Jeg kan ikke klikke på logoet for at komme til forsiden. Det er standard.
Nyhedsbrev siden har rester af skabelonen = forkert tekst.
Ved ikke hvor mange det sker ved, men når jeg klikker på dette produkt så kommer der hvide blokke i siderne af... siden.
Når jeg klikker på PDF, fx på denne side, så får jeg en fejl fra Acrobat Reader om at PDFen har et problem. I Chrome viser den det, men ved klik på siden kommer der fejl.
Escape tasten virker ikke når jeg ser på store billeder i Firefox.
Og for gud og dine kunders skyld, brug altid billeder i god kvalitet ved produkter. Der er ikke noget slemmere end en lille billede i dårlig kvalitet, som man klikke på i den tro der er noget bedre bagved, viser sig som et endnu dårligere billede. Fx her.
Præcis som når man klikker på et lille produkt billede og regner med der kommer et der er større, men der kommer bare et i samme størrelse. Det er spild af tid. Det store billede SKAL selvfølgelig heller ikke bare være et der er skaleret til fx dobbelt størrelse. Det er også slemt. Efter 5 klik og kvaliteten ikke er ok, så gider man ikke det mere. Du har det ikke alle steder, men nogen steder. Ved godt du har lagt de billeder op for at få noget op, men på din 2-do liste bør du notere dette. Så giv kunderne kvalitets billeder så de kan se dine varer. Denne skraldespand er fx ok.
Du har på betingelser skrevet email adressen så den kan samles op til brug i SPAM kampagner. Du kan lave den til et stykke grafik så det ikke kan lade sig gøre, eller undlade den og henvise til kontakt siden.
Sorry, har desværre ikke så meget tid lige nu, kunne godt have fanget noget mere. Så du må nøjes :)
Testet i Firefox 3.5 og Chrome 3.0.