Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20% på navneskilte i rustfri plade

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg kommet godt igang med mit nyeste produkt på skiltesiden; rustfrie plader med udskåret folietekst.

Derfor får alle Amino'er 20% introduktions-rabat på disse skilte, hvis blot de skriver "Amino 20%" i kommentarfeltet i indkøbskurven (Gælder ugen ud - t.o.m. 16.8.2009)

Klik på billedet for at se hvilke muligheder der er. Du er ikke begrænset til at få dit navn på, der er også mulighed for at få et firmalogo (1-farvet) på.

Det berettiger dog ikke til rabat, hvis der skal logo på :-)

Klik på billedet herover for at se de foreløbige designs. Har du et ønske om en anden udformning af teksten, så smid en mail til mig, så kigger jeg meget gerne på det.

Leveringstiden: Afsendes senest dagen efter du har accepteret det digitale layout, som bliver sendt til dig efter ordrens indgåelse.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 08:23

Du kan evt. også lave dem uden huller med dobbeltklæbende udendørstape, så man kunne bruge dem til postkassen.

Sådan et kiggede jeg nemlig efter Smile

Alt om både i Danmark

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 08:41

Den tanke har jeg også haft.

Så kan de, som du siger, bruges på feks. en postkasse, men der er også muligheder indvendig i huset. F.eks. ved kontorer, konferencelokaler, toiletter aller andet.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)