Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsloven

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Har lige et spørgmål, jeg diskuterede med en kunde tidligere....

Hvis man nu har en webshop (vi kalder den X), og så køber endnu en webshop (den kalder vi Y), for at integrere den i den første. Må man så sende en mail til alle Ys modtagere af deres nyhedsbrev om at de nu bliver lagt sammen med X og fremover kan de handle der? 

I og med det er modtagere af et nyhedsbrev mener jeg ikke det kan falde under reglerne om at spamme, men det er der altså delte meninger om, nogen der ved noget?

S

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 18:47

Hej Sansir

Hvis Y´s kunder har indvilget i at modtage nyhedsbreve, er der ikke tale om SPAM, som jeg ser det...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:48

det afhænger vel af hvordan de beskrevne betingelser er. du kan jo skrive at som modtager af X's nyhedsbrev kan de modtage X & Y's nyhedsbreve?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:41

Skelnes der ik mellem om man køber et firma eller man køber en mailingliste? Er ik helt sikker, men mener det er der forskellen ligger.

Så ved overtagelse af et firma, så må du gerne sende nyhedsmails ud til alle modtagerne, da de har accepteret dette.

Men køber du derimod en mailingliste, så må du ik, med mindre der står i betingelserne, at firmaet må sælge kundernes info til tredje part. Oftes står der på hjemmesider, at firmaet ik vil sælge informationernen, og derfor er en mailingliste = SPAM.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)