Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

syntes i det er en god ide ???

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en ide om og lave et firma der tilbyder folk rejser til skiathos i grækenland eller nermer hele grækeland

min ide er og tilbyde folk hotel der nede  være en fom for rejse agent ikke rejseberug  og så hjælpe folk med og finde den biligeste måde og rejse det ned på

 

jeg ved min kammerat starte det op i norge får nogle år tilbage og det var en god foratning i norge

 

er jeg helt ude i hampen med sådanne en ide eller hvad håber i vil være ærlige

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

schluter:

jeg har en ide om og lave et firma der tilbyder folk rejser til skiathos i grækenland eller nermer hele grækeland

min ide er og tilbyde folk hotel der nede  være en fom for rejse agent ikke rejseberug  og så hjælpe folk med og finde den biligeste måde og rejse det ned på

 

jeg ved min kammerat starte det op i norge får nogle år tilbage og det var en god foratning i norge

 

er jeg helt ude i hampen med sådanne en ide eller hvad håber i vil være ærlige

 

Har du overvejet hvordan du vil finde dine kunder? Jeg tror det er rimelig svært med SEO på f.eks. rejser til Grækenland og det er sikkert også dyrt at annoncere på søgeordet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ved der skl ligges penge i reklame og såvider jeg har en side om skiathos en græsk ø som er godt besøgt og der vil jeg lave reklame for det

 

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det var ikke mange meninger man fik på det

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange brådne kar i rejsebranchen, så hvorfor skulle jeg som kunde vælge dig, som kun har rejse til et sted, når jeg kan vælge et firma som man allerede kender godt, såsom SAS, Mytravel og andre??

 

Altid en ny ide!

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

for her får du en persolig  hjælpe og vi hjælper dig vos du er i problemmer der nede vi hjælper dig med og lave en plad vis du vil ud og opleve noget af dem sker på din rejse distination  dette er med i prisen  der for

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du mener a du har en god ide og det er noget du brænder for.. plus a du har pengene til a starte tingene op ( ikke mindst råd til a miste dem hvis det går galt ) Tongue Tied så er det da bare a springe ud i det tro på dig selv og din ide

MVH jimmy

NJL gulvservice

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

altså - din ide er at tage penge for at finde hotel og den billigste rejse??

 

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

je det er det og give kunderne en god ferie

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

schluter:

je det er det og give kunderne en god ferie

Der er ikke andet end at prøve!, men hvad forskel er der fra momondo.com og hotels.com? De hjælper vel også til at finde de bedste priser og det er gratis?

Men du kan vel bare gøre som din ven, og få råd af ham!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)