Hej alle. Jeg er en pige på 23 år, som er igang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Roskilde Erhvervsakademi. Som en del af min uddannelse skal jeg i ulønnet praktik i cirka 3 måneder i en virksomhed. (18 jan. - 16. apr. 2010) I denne periode skal jeg også udarbejde min afsluttende hovedopgave, som skal omhandle en problemstiling i den valgte virksomhed. Jeg er blevet undervist i fagene: International markedsføring Organisation/kommunikation/ledelse Logistik Erhvervsjura samt et valgfag kaldet "Eventpraksis". Arbejdsopgaverne kan tilpasses så de passer til den givne virksomhed. Der foreligger ikke nogle konkrete arbejdsopgaver som praktikken skal indeholde. Jeg bor i Holbæk, men er indstillet på at der vil være en del transport forbundet med praktikken. Jeg søger på hele Sjælland. Inden jeg påbegyndte uddanneslen for 1 år siden, har jeg taget en sproglig studentereksamen og haft forskellige studiejobs. Jeg håber der er nogen som har lyst til at have mig i praktik. Jeg vil bidrage med en masse energi og engagement og ser frem til at få afprøvet den viden, jeg har tilegnet mig, i praksis. Venlig hilsen Maria Grønbæk |
Hej Maria
Har de ændret uddannelsen? Da jeg gik der var det da 3 mdrs praktik og efterfølgende 3 mdr til hovedopgaven?
du må gerne sende en ansøgning til mmc@specialhosting.dk under alle omstændigheder ihvertfald.