Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonomstud. søger praktikplads feb. 2010

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er en pige på 23 år, som er igang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Roskilde Erhvervsakademi. Som en del af min uddannelse skal jeg i ulønnet praktik i cirka 3 måneder i en virksomhed. (18 jan. - 16. apr. 2010) I denne periode skal jeg også udarbejde min afsluttende hovedopgave, som skal omhandle en problemstiling i den valgte virksomhed.

Jeg er blevet undervist i fagene:

International markedsføring

Organisation/kommunikation/ledelse

Logistik

Økonomi

Erhvervsjura

samt et valgfag kaldet "Eventpraksis".

Arbejdsopgaverne kan tilpasses så de passer til den givne virksomhed. Der foreligger ikke nogle konkrete arbejdsopgaver som praktikken skal indeholde.

Jeg bor i Holbæk, men er indstillet på at der vil være en del transport forbundet med praktikken. Jeg søger på hele Sjælland.

Inden jeg påbegyndte uddanneslen for 1 år siden, har jeg taget en sproglig studentereksamen og haft forskellige studiejobs.

Jeg håber der er nogen som har lyst til at have mig i praktik. Jeg vil bidrage med en masse energi og engagement og ser frem til at få afprøvet den viden, jeg har tilegnet mig, i praksis.

Venlig hilsen

Maria Grønbæk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:29

Hej Maria

Har de ændret uddannelsen? Da jeg gik der var det da 3 mdrs praktik og efterfølgende 3 mdr til hovedopgaven?

du må gerne sende en ansøgning til mmc@specialhosting.dk under alle omstændigheder ihvertfald.

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:30

Hej Maria

Jeg synes at det lyder rigtig spændende og jeg vil muligvis godt kunne bruge dig i praktik. Det kunne være rigtig fint hvis du ville skrive til mig på tho@greenbusinesshouse.dk, så kan vi tage en snak omkring det.

Thomas

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)