Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer! Kom igennem krisen ved at skære webnørden væk!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Du skal være velkommen til en prøve tur og spionerer alt det du vil, du kan bare smide mig en mail på plu(at)easyflow.dk, så opretter jeg et login til dig!

Det er lidt begge størstedelen af systemet ligger online som et traditionelt cms, men der er også et Photoshop plugin, som man kører lokalt på sin computer, og det er et almindeligt program/plugin. Photoshop plugin'et er ikke helt færdigt, men man vil kunne får en fornemmelse af hvordan det kommer til at virke fra næste uge.

Rent forretningsmæssigt kan jeg da også komme med lidt informationer til din spionage: Vi har planlagt en international version der kommer til at hedde CloudSprout, den bliver launchet med en freemium model, lidt a la flicker hvor man kan komme gratis igang og så skal betale for mere diskplads, features m.m.

Vi har fastlagt en udviklingsmodel, der vil gøre at ekstern udviklere kan bygge applikationer og komponenter, ovenpå platformen. Udviklingen kan foregå i et vilkårligt af de gængse websprog såsom php, asp.net, ruby-on-rails, java etc.
Vi laver en markedsplads hvor CloudSprout udviklere kan markedsføre deres produkter overfor CloudSprout brugere.  Vi har allerede to partnere, der ønsker at bygge relativt store branche specifikke løsninger på systemet.
Pt. leder vi efter flere partnere, der kan se synergier i et udvikle på CloudSprout.

Rent udviklingsmæssigt estimerer vi konservativt at der er lagt 10 mande år i produkt, og vi har et halv til et helt tabe til endeligt launch.

Vi er selvfinansieret indtil videre, men overvejer på pt. at tage ekstern finansiering ind, for at komme hurtigere til markedet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt posting... sorry!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)