Hvis du er designer og laver websites, men ikke rigtigt gider at bruge tid på html, css etc. Så er dette tilbud for dig. For så bruger du nemlig højst sandsynligt en webnørd(sådan en som mig J ) til at lave dine Photoshop filer om til sites. Enten bare html-sites eller cms baserede sites. Men nu kan du skærer ham væk, og dermed få en større andel af det budget kunden lægger hos dig eller få flere opgaver via knivskarp pris konkurrence. Vi hos EasyFlow, har lavet programmet der gør alt dette muligt! Ligenu er vi i en beta fase, men vi har allerede de første designere, der selv levere komplette websites/shops uden at skrive en linie kode. Nu tænker du sikkert at sådan et program garanteret er ræve dyrt, men snarere tværtimod. Programmet koster ikke noget for designeren, men for at kører sites lavet med så skal kunden havde det hostet hos os. Det koster ham 150 kr pr. måned, så står vi for at alt det tekniske spiller og skulle der være nogle spørgsmål eller problemer så ringer kunden bare til vores gratis telefon support, så klarer de ærterne J Jeg skal blankt indrømme, at programmet ikke er helt færdigt endnu, og derfor kan være lidt svært at komme i gang med. Men vi arbejder intenst på at gøre det bedre! Så skriv en mail til mig på plu(snabela)easyflow.dk, så sender jeg dig et login og hjælper dig i gang. Naturligvis kvit og frit. |
Det lyder som et virkelig godt koncept:)
dog bryder jeg mig ikke om at jeg er tvunget til at benytte jeres hosting, jeg synes i skulle overveje kraftigt at tilføje en betalings mulighed hvor man bliver stillet frit med hensyn til hosting jeg tror i lukker af for mange kunder ved den del.
men jeg bliver da nød til at afprøve systemet jeg sender dig en mail, jeg gælder mig til at se det.
DBH
Christen