Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer! Kom igennem krisen ved at skære webnørden væk!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er designer og laver websites, men ikke rigtigt gider at bruge tid på html, css etc. Så er dette tilbud for dig.

For så bruger du nemlig højst sandsynligt en webnørd(sådan en som mig J ) til at lave dine Photoshop filer om til sites. Enten bare html-sites eller cms baserede sites.

Men nu kan du skærer ham væk, og dermed få en større andel af det budget kunden lægger hos dig eller få flere opgaver via knivskarp pris konkurrence.

Vi hos EasyFlow, har lavet programmet der gør alt dette muligt! Ligenu er vi i en beta fase, men vi har allerede de første designere, der selv levere komplette websites/shops uden at skrive en linie kode.

Nu tænker du sikkert at sådan et program garanteret er ræve dyrt, men snarere tværtimod. Programmet koster ikke noget for designeren, men for at kører sites lavet med så skal kunden havde det hostet hos os. Det koster ham 150 kr pr. måned, så står vi for at alt det tekniske spiller og skulle der være nogle spørgsmål eller problemer så ringer kunden bare til vores gratis telefon support, så klarer de ærterne J

Jeg skal blankt indrømme, at programmet ikke er helt færdigt endnu, og derfor kan være lidt svært at komme i gang med. Men vi arbejder intenst på at gøre det bedre!
Som sagt er allerede designere som er i gang og kan bruge det. Så jo hurtigere du lærer det jo hurtigere kan du høste fordelene!

Så skriv en mail til mig på plu(snabela)easyflow.dk, så sender jeg dig et login og hjælper dig i gang. Naturligvis kvit og frit.

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:08

Det lyder som et virkelig godt koncept:)

dog bryder jeg mig ikke om at jeg er tvunget til at benytte jeres hosting, jeg synes i skulle overveje kraftigt at tilføje en betalings mulighed hvor man bliver stillet frit med hensyn til hosting jeg tror i lukker af for mange kunder ved den del.

men jeg bliver da nød til at afprøve systemet jeg sender dig en mail, jeg gælder mig til at se det.

DBH

Christen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Så er der os, der varetager begge opgaver alene, men thumbs up ! Glæder mig til at høre mere om hvordan det virker :)

MvH

Simon Tørring

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:24

Jeg er enig med dig simon, men hvis det er "gratis" så er det billigere end min egen løn;) er meget spændt på at se det, har sendt dig en mail

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:46

Christen:
Det lyder som et virkelig godt koncept:)

Tak, vi er også rigtigt stolte af hvor langt vi er nået, og ikke mindst de sites vi har set designere lave med programmet.

Christen:
dog bryder jeg mig ikke om at jeg er tvunget til at benytte jeres hosting, jeg synes i skulle overveje kraftigt at tilføje en betalings mulighed hvor man bliver stillet frit med hensyn til hosting jeg tror i lukker af for mange kunder ved den del.

Ja, det er lidt ulempen ved vores løsning, den primære årsag til det er teknisk, det er relativt svært kompliceret at hoste vores løsning, så for ikke kunderne skal bøvle med opgraderingsvanskeligheder og sikkerhedspatches, så har vi valgt at stå for det hele. Hvis vi ikke gjorde det ville man havde brug for en webnørd til at hjælpe med hostingen, og så er man jo lige vidt :-)

Derudover synes vi også det er det oplagte sted for os, at forrente vores investering. På den måde er der ikke nogle startup omkostninger ved at begynde at bruge programmet. Omkostningerne kommer ikke, før man laver kunde løsninger, og ja så kommer indtægterne jo også :-)

Mht. prissætning, så bestræber vi os på at ligge i den billigt i forhold til andre professionelle løsninger rettet imod erhvervslivet. Den store forskel på os, og f.eks. et 8 kr. hotel er den gratis telefon support.

Christen:
men jeg bliver da nød til at afprøve systemet jeg sender dig en mail, jeg gælder mig til at se det.

Jeg sender dig et login imorgen tidligt! Og jeg vil gerne hjælpe hvis du har nogle spørgsmål.

Fra Hasselvej 10
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:50

Jeg kunne godt tænke mig at afprøve systemet også :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:56

Hej Simon

Simon Jensen:

Jeg kunne godt tænke mig at afprøve systemet også :)

Så skriv mig en e-mail plu(at)easyflow.dk , så sender jeg dig en adgang til programmet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:30

Hej Simon Tørring

Ja, du er selvfølgelig ikke ligeså oplagt som Designere, der ikke roder med HTML/CSS m.m., man kan selvfølgeligt sige at du med programmet, kan koncentrerer dig endnu mere om at blive en skarpere designer! Men det sætter dig nok sådan set ikke istand til at lave nogle løsninger som du ikke kan idag (måske webshops?).

Glæder mig til at hører hvad du synes om programmet, husk at det ikke er helt færdigt endnu og måske derfor mangler lidt på brugervenlighedssiden, men vi har som sagt, set designere der har kunne producerer rigtigt fede sites med det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 09:44

Jeg er nysgerrig på at se teknikken :) kan jeg få en prøvetur?

Vi har noget i samme stil, tror jeg, så det er måske ren spionage :) Men når du nu skriver "program", så kan jeg ikke læse om det er et lokalt CMS eller et online CMS?

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:39

Hej Claus

Du skal være velkommen til en prøve tur og spionerer alt det du vil, du kan bare smide mig en mail på plu(at)easyflow.dk, så opretter jeg et login til dig!

Det er lidt begge størstedelen af systemet ligger online som et traditionelt cms, men der er også et Photoshop plugin, som man kører lokalt på sin computer, og det er et almindeligt program/plugin. Photoshop plugin'et er ikke helt færdigt, men man vil kunne får en fornemmelse af hvordan det kommer til at virke fra næste uge.

Rent forretningsmæssigt kan jeg da også komme med lidt informationer til din spionage: Vi har planlagt en international version der kommer til at hedde CloudSprout, den bliver launchet med en freemium model, lidt a la flicker hvor man kan komme gratis igang og så skal betale for mere diskplads, features m.m.

Vi har fastlagt en udviklingsmodel, der vil gøre at ekstern udviklere kan bygge applikationer og komponenter, ovenpå platformen. Udviklingen kan foregå i et vilkårligt af de gængse websprog såsom php, asp.net, ruby-on-rails, java etc.
Vi laver en markedsplads hvor CloudSprout udviklere kan markedsføre deres produkter overfor CloudSprout brugere.  Vi har allerede to partnere, der ønsker at bygge relativt store branche specifikke løsninger på systemet.
Pt. leder vi efter flere partnere, der kan se synergier i et udvikle på CloudSprout.

Rent udviklingsmæssigt estimerer vi konservativt at der er lagt 10 mande år i produkt, og vi har et halv til et helt tabe til endeligt launch.

Vi er selvfinansieret indtil videre, men overvejer på pt. at tage ekstern finansiering ind, for at komme hurtigere til markedet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)