Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger folk til Promotion arbejde i København…

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er udelukkende weekend arbejde...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er pt. overvægt af mænd... Er det nogle piger som kunne tænke sig at prøve livet som "promoter" ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke kræver at man rent faktisk kan finde ud af at bruge poweriserne - og hvis du kan leve med at jeg er 30, så er jeg da fris på at gøre et forsøg :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Overså vist dit tilbud i stimen af debat indlæg... Jamen hvis du er frisk på at lærer det så er du med på holdet...

Jeg afventer lige de endelige tidsrum for arbejdet fra min kontakt person i virksomheden (kunden) vi skal lave arbejdet for... så jeg vender tilbage til dig i løbet af ugen...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det show vil jeg gerne se... Må man vide hvor og hvornår?

Kunden må du for min skyld godt holde hemmelig

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Ja det ville da være super sjovt Smile

jeg troede nu det var dit firma der skulle promoveres, men jeg kan da godt se at det er en fed måde for firmaer at få lidt opmærksomhed. Super fundet på Yes

Rigtig god fremgangsmåde at få datoerne først. Der er jo ingen grund at øve hvis datoen ikke er til det.....

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)