Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny på Amino.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

goddag til alle.

jeg har lige oprettet min egen virksomhed inden for rengøring, og har brug for lidt hjælp.

håber at få lidt respons. Jeg venter lige på mit logo o.s.v, og mit/mine spørgsmål til dig/jer er.

er prisen forskellig på bl.a

Trappevask (hvad skal det koste) ???

kontorrengøring ( time eller pris pr kvadrat meter) ???

vask af vinduer ( i en overskuelig omfang, dvs kontorer og opgange)

erhvervs rengøring( indflytning osv.)

på forhånd tak

med venlig hilsen

michael Toftgaard Pedersen

iClean

Hvidovrevej 2 st th

2610 Rødovre

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:45

Hej Michael, jeg kender ikke til forskellen på en støvkost og en støvsuger, men velkommen herfra.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:23

De vejledende priser på ovenstående kan du måske få hjælp til af nogle med tilsvarende virksomheder, hvis ellers de vil hjælpe dig igang.

Denne kontakt til en "konkurent" kunne måske, også give dig en god samarbejds / sparringpartnere senere hen.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:34

Jeg har en kammerat som er i samme branche som dig. han giver tilbud alt efter opgaven!

der er for manges vedkommende faste priser på eks trappevaske (alt efter trin) og vinduer til en vis størrelse. du skal nok skynde dig at komme igang med t få talt med nogle af dine konkurrenter, evt ring til dem og spørg dem om tilbud på en evt opg. som du selv har fået, det kan jjo være det kan betale sig at udlicitere opgaven ;-) om ikke andet så kender du deres priser, ps husk at prut om prisen :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)