Vi har udviklet et værktøj der har til opgave at tjekke virksomheders placeringer på Google. I den forbindelse vil jeg gerne have nogle virksomheder der er interesseret i at deltage i en test af dette system.
Det er selvfølgelig gratis at være med og jeg skal bruge følgende for at teste Jeres hjemmeside:
1) Hjemmesidens adresse. 2) De søgninger I vil have tjekket. (Eks. billig fladskærm, samsung fladskærm, sony fladskærm osv.) 3) En email adresse jeg kan sende udtrækket til som PDF.
Har I lyst til at deltage så skriv her i tråden, send en PM eller send en email på michaelXX@XXadseo.dk (fjern de 4 X'er)
Når I modtager PDF'en vil jeg meget gerne hvis i gider tjekke om alle resultater passer med en manuel søgning på Google. Dette kan tage noget tid, men det vil hjælpe os meget. :-)
Jeg skal bruge hvilke søgninger du gerne vil vide hvordan du er placeret på. Det kunne f.eks. være "billig murer", "professionel murer" eller mange andre. Du bestemmer selv hvor mange søgninger jeg skal undersøge.
Du må gerne sende det pr. mail hvis du ikke synes du vil slå det op her.
Mail: michaelXX@XXadseo.dk (HUSK at fjerne alle "X")
Hej Michael, jeg kunne måske godt tænke mig at få tjecket min virksomhed Zymios placering. i givet fald skulle det være på nøgleordene Enzymer, Enzymes, Pharmaceuticals, Chlosterole,
du må gerne skrive til mig på Delinda.Raigmail.com hvis du nu tager free hostet sites med i dine søgninger.
Hej Michael, jeg kunne måske godt tænke mig at få tjecket min virksomhed Zymios placering. i givet fald skulle det være på nøgleordene Enzymer, Enzymes, Pharmaceuticals, Chlosterole,
du må gerne skrive til mig på Delinda.Raigmail.com hvis du nu tager free hostet sites med i dine søgninger.
Hej Delinda.
Jeg tager alt med. Du har den på mail senere i dag.