Jeg er ked af at du fortolker mit indlæg på den måde, for det første vil jeg bare hjælpe folk som handler med varepartier, det ses også i det lille succesgebyr vi tager i forhold til alt andet du finder på nettet.
For det andet vil jeg da selvfølgelig opgradere til plus medlem på amino.
Jeg undskylder hvis jeg har spamet dig og gruppen, men det er ikke tænkt sådan, da jeg har en kæmpe kontaktflade inden for dette område og bare vil bidrage til at andre kan nyde godt af det også.
Jeg undskylder hvis jeg har spamet dig og gruppen, men det er ikke tænkt sådan, da jeg har en kæmpe kontaktflade inden for dette område og bare vil bidrage til at andre kan nyde godt af det også.
Sådan har jeg også opfattet det! Det er helt i orden at gøre opmærksom på en salgskanal
Sådan har jeg også opfattet det! Det er helt i orden at gøre opmærksom på en salgskanal
Hej
Ville I have samme positive holdning uanset hvad der sælges forsøges reklameret for i andres tråde, hvor der forsøges solgt produkter?
Hvis jeg nu beslutter mig for at sælge gavepapir.. Så kan jeg i alle "Jeg har et godt tilbud til dig" trådene skrive: Du kan få pakket det fint ind i flot gavepapir, som kan købes her: "link til min webshop med gavepapir"
Eller dba.dk kan lave en profil på Amino, som automatisk kommer med samme type indlæg som Henrik Larssons.
Jeg er personligt heller ikke særligt begejstret for indlæg, hvor man forsøger at sælge sin ydelse eller sine varer, i andres tråde - uanset hvad det er for en ydelse eller hvilket produkt det er.
Så Henrik Larsson.. Køb dig et Amino Plus medlemsskab og benyt i stedet et banner..
Dette er skrevet med de bedste og mest positive hensigter. Hav en god dag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn