|
Hej alle sammen. Jeg vil meget gerne opkøbe jeres restpartier af varer, og høre lidt nærmere om hvad i har at byde på til mit nystartede firma. Alt har interesse..... Mvh West26 |
Skriv en PB eller har du evt en mail?
Debat
|
Skriv en PB eller har du evt en mail? |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Har lidt blandede mærkevare ure, som kunne være interessant: Citizen, Calvin Klein, Iceberg ... |
Hej Henrik, Har du i nogen af dine indlæg bidraget med noget der kunne bruges andet end at lave reklame for din egen side - Tror ikke helt det er formålet med denne kategori at alle brugere skal lokkes hen til din side som sikkert ellers er ganske fin, men tror du får mere ud af at smide den i din signatur også bidrage med noget ordenligt i dine indlæg. |
|
Hej west26 har smidt dig en mail med varer :)
/Frank |
Der blev spurgt om restpartier, og Henriks side handler sjovt nok om og med restpartier, så det er da så relevant som det kan blive... Jeg har også set Henrik reklamerer for sin side før, men kun når det har været relevant som i f.eks. den her tråd.. Mvh. John Bakken. |
Ja, det gør den jo sjovt nok, at du syntes at hans indlæg er relevante, det er fint med mig, men det syntes jeg ikke. Jeg mener ikke, men kan tage fejl, at amino er lavet for at det eneste folk skriver i deres indlæg er et link for, at få brugere til hans side. Han gør det i næsten alle hvis ikke alle i jeg har et godt tilbud, hvis han vil have alle skal se det så blev plus bruger og få det med i mails, køb reklame eller sponsor link. Jeg ser det som spam af gruppen. Det er helt fint at du ser det anderledes, men det gør jeg ikke. |
|
hej Har nogen mode t-shirt og noget killah/miss sixty Kunne det ha interesse i din ny opstartede virksomhed?? Mvh Kenneth |
|
Hej Jeg har smykker og modetøj til damer Send en mail hkastrup@live.dk
|