Jeg søger en programmør til henholdsvis at lave helt nye hjemmesider samt opdaterer dem, som allerede foreligger hos os. Her i huset har vi altid arbejdet med Dreamweaver, men det er for så vidt ligegyldigt, hvis bare du kan rette i de sider som allerede ligger og hvis du kan bruge nogen af de skabeloner, som vi har udarbejdet her i huset. Enkelte websider hoster vi her, men ellers ligger de hist og pist. Jeg har på nuværende tidspunkt 2 sider på bedding - en kunde som ønsker en CMSløsning og en kunde som ønsker en almindelig hjemmeside! Jeg laver designet i samarbejde med kunden, hvorefter den programmeres! Hvis det er noget for dig, så ønsker jeg at se noget som du evt. tidligere har lavet og så vil jeg gerne have en timepris. Når jeg tager en ny hjemmeside ind i huset vil jeg typisk bede om et fast tilbud fra dig, så du skal også kunne administrerer din tid! Se evt. på www.erhverv-fyn.dk www.tingkaergaard.dk www.coaching-syd.dk www.svendborgsynshal.dk www.helnaesposten.dk som er et lille udvalg af de hjemmesider vi har lavet indtil nu! Henvendelse gerne pr. mail til mig på aj@helnaeshus.dk ellers ring 63 61 00 61 mellem kl. 9 og 16. Venlig hilsen Ane Kirstine www.helnaeshus.dk |
Søger du en programmør til at arbejde for dig permanent, eller bare for en enkelt gang?
Hvis det er et permanent arbejde, bør du nok spørge i Amino bestyrelsesbørs :-)
Held og lykke
/ Morten