Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Store Tab og Vind Konkurrence

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino

Jeg vil lige bruge et øjeblik på at reklamer for min ny lanceret Tab og Vind Konkurrence.

Tab og Vind Konkurrence 

I korte træk, et 8 ugers vægttabs forløb/konkurrence.

Du bliver uge for uge guidet med hvad du præcis skal gøre dag for dag, uge for uge i 8 uger.

Flotte præmier til de 3 største vægttab efter 8 uger.

Alle kan være med (også selv om du ikke træner i fitness center, har fitness udstyr der hjemme, rejser og bor på hotel).

Se "spille reglerne" her:

http://moveyou.dk/personlig-fitness/tab-og-vind-konkurrence

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard Christensen

Online Welness Coach

Personlig Træning

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:37

Hej Henrik.

Jeg ville da lige høre om vinderen, er den der har tabt sig flest kilo eller flest % ?? for en person på 160 kg. har jo nemmer ved at tabe sig mange kg. ind pigen på 80 kg. selv om de skal ned i vægt med den samme % måske 25 %

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 10:55
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:29

Hej Ronnie,

Hvis en pige på 80 KG taber 8 KG er det 10%, en pige på 160 KG skal tabe sig 16 KG for at tabe 10%

Er det nemmere at tabe sig 16 KG?

Min pointe er at % fordelingen jo netop gør, at det er mest fair at bedømme ud fra?

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 15:48

Hej

Ja det kan godt være lettere at tabe 16 kg end 8 kg afhængig de to personers udgangspunkt (start fedt%).

De fleste har en ganske alm. og præcis vægt og et cm mål, så der for bruger vi det.

Nu handler det måske heller ikke for alle udelukkende om konkurrencen i det, men lige så meget glæden ved at tabe 5 - 10 kg, få mere energi, slippe af med trangen til sukker, tænke klarer,  osv..osv..

Jeg bruge fedt % måler i mit daglige arbejde.

Bedste hilsner

Henrik

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 18:13

Hej Henrik.

Ja og så lyder det beder i dit næste nyhedsbrev at en tabte 18 kg. med din kur og ikke at en tabte 11 % Smile

Jeg forslog det til min kone at tilmelde sig, men da hun hade kigget lidt på den, sagde hun at det var lige som alle de andre slanke konkurrencer, man kan deltage i, Det lyder beder for udbyderen, at det er i kg. men lidt snyd og uprof. ind med %

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 18:51

Hej Ronnie

Jeg har fuld respekt for ikke at deltage. Yes

Jeg er dog ikke enig i det med kg vs. % og i sidste ende handler det jo ikke om mig, der i mode om personerne der deltager og som jeg ser det, hvis man har fået en krop man er glad og tilfrids med ved at følge programmet er det vel lige meget om resultatet er målt i kg eller %.

Hvis vægttab projektet for en person udelukkende handler om at vinde en konkurrence, kan jeg have min tvivl om hvor holdbart det vægttab er.

Benyt lejligheden, udfordre dine kolleger, familie eller venner og stødt hinanden i at opnå en sundere livsstil og en slankere krop. Smile

Tab og Vind

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard Christensen

Online Welness Coach

Din Personlige Træner

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:02

(Hvis vægttab projektet for en person udelukkende handler om at vinde en konkurrence, kan jeg have min tvivl om hvor holdbart det vægttab er.)

Hvorfor så lave det til en konkurrense ?

Men nu er det ikke mig men min kone som sage det, jeg selv tror på at 99,99 % af alle slanke kure virker, hvis man bare følger kurren.

Men held og lykke med det og jeg håber at mange vil deltage, det vil hjælpe på sundheden Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:05

Hej Henrik,

Jeg kiggede lige lidt mere på din side, og her kommer lidt kommentarer:

Jeg kan godt li' at du selv er på, det viser at du tør stå ved det du laver.

Personligt synes jeg at der er alt for meget tekst Jeg savner nogle billeder af glade almindelige mennesker, som er i gang med programmet. Ikke før og nu billeder.

Nu træner jeg selv en del (svømmer 2 - 3 gange om ugen), og løber ikke ofte nok ( 1- 2 gang ugentligt).Men jeg bruger en del gadgets som måler distance på løb, og kan lægges ind på en hjemmeside, så jeg kan se mine resultater uge for uge. Det kan jeg ikke se, man kan ved dig.

På et tidspunkt for nogle år siden gik jeg ind på en vægttabs side, hvor det alene  var kosten man skulle arbejde med. Her var der ugens madplan, og nogle grupper man blev inddelt i, så man kunne følge hinanden. Det var meget sjovt og jeg tabte mig 12 kg. Men det holdt ikke, fordi de dårlige vaner hurtigt kom igen. Men ideen med grupperne var god.

Jeg savner lidt nogle program oversigter til de mere visuelt orienteret?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:32

Man kan ikke tage før og efter og vægt og vide om du tabte fedt , dette skal en fedtmåling til dyrker du motion tager du som reglen på i vægt da muskler fylder mindre end fedt , derved en person kan godt tabe vægt med ikke fedt , med væske og muskler , det er dog direkte livsfarligt at tabe meget fedt eller vægt  hurtigt ved en slankekur , da man taber  muskler , den sundest måde er at dyrke motion og spise sund kost det kan godt være du ikke taber mange kilo på denne måde med det er langt sundere , konklusion må være du må gå efter en fedt % måling kun ikke vægttab eller cm. , og du kunne derved stå for et sundt vægt tab og du ville kunne stå for en vejledning til folk der ønsker et sundt vægt tab Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)