Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valgt af webhotel udbydder ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude.

Jeg kunne godt tænke mig at kunne lave nogle simple men stadig godt websites - informationssider med et godt layout.

Jeg har før prøvet at sætte en webshop op, hvilket jeg selv syntes gik meget rimeligt - Jeg har søgt en del rundt på nettet og  der er flere steder som, eks. Surfttown som tilbyder webhotel med cms program til ikke specielt mange penge, Men det er jo en ren jungle...

Jeg har en grund viden om Html og kan googlesøge mig til løsning på mange problemer...

Men jeg ville meget gerne høre, om I kender nogle udbydder, som i kan anbefale - hvor man har forholdsvis frie muligheder mht. designet og indholdet ? samtidigt med at der nok skal foreligge en eller anden form for CMS, så jeg kan nemt kan finde rundt.

På forhånd tak.

Christian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:00

Jeg har kun benyttet One.com og Web10. Web10 kan ikke anbefales, det er en ren jungle at få det opsagt. Jeg er godt tilfreds med One, du kan opsige dit webhotel igen online, de har en super kundeservice og så får man 400 kr. til Google annoncering ved oprettelse, hvilket er mere end prisen på webhotel og domæne Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 11:18

Jeg har været meget fint tilfreds med Surftown, de har vidst også nogle penge til adwords så vidt jeg husker.

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28

Jeg har alle mine småsites hostet hos Unoeuro.dk. Skidegod servive, 99,7% oppetid (6 måneder) - generelt meget let at finde ud af. Der medfølger dog ingen design-templates...

Tror jeg betaler omkring 230,- årligt for domæne _+_ hosting...

MvH

Simon Tørring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)