Jeg skal i forhåbentlig nær fremtid have lavet en hjemmeside med en lille webshop.
Udover dette vil siden også have et løbende nyhedspræget indhold, der kommer til at bruge mange fotos.
Jeg har kigget på mulighederne hos Bricksite: http://www.bricksite.com/main/home Deres priser ser interessante ud, samtidig med at det virker nemt tilgængeligt for en webamatør som mig.
Hvad siger i til sådan en konceptløsning? Hvad er de store ulemper? Og er der nogle fordele ud over prisen?
Derudover skal der være et forum tilknyttet siden. Kan Bricksite være med her tror i? Det er ikke noget de nævner nogle steder som tilvalg.
Hvor stort et site taler vi om? Jeg kender ikke så meget til bricksite, men tror bestemt, at du render ind i problemer hvis du ønsker at skabe et stort site ved at bruge bricksite. Disse problemer kan sikkert overkommes, men du kommer nok til at betale en del for det.
Det var mit besyv, uden at jeg ved så meget om det. Alternativt kan du vel finde nogle artikler om det på google.
Kan kun give Rasmus ret. Hvis man har brug for ekstra features vil det altid koste - og måske mere end hvis man fra start fik designet sin egen side. Har selv fået lavet flere sider med shops, custom databaser, design o.s.v til fornuftige penge. Dog skal det siges at jeg selv har lagt en del energi i projekterne da man ikke kan forvente at ens projekt er 100% ved levering. Der skal tilpasses forskellige features, design kan være off o.s.v. Når disse ting så er korrigeret, ja så er det en god følelse man har = en unik side som matcher ens egne behov. Kan kun anbefale custom!