Jeg er meget glad for de henvendelser jeg fået både i tråden og som pm.
Jeg vil nu kigge på dem alle sammen, det bliver nok svært at vælge.
Da jeg fik designet en anden side det var ikke en butik, der fik jeg også henvendelser fra mange forskellige, og for nemmere at kunne vælge bad jeg om et hurtig udkast til et design fra dem alle, for at have noget at gå ud fra, er det også normalt når man får designet en shop
Vi kan desværre heller ikke tilbyde et gratis udkast.
Jeg er meget glad for de henvendelser jeg fået både i tråden og som pm.
Jeg vil nu kigge på dem alle sammen, det bliver nok svært at vælge.
Da jeg fik designet en anden side det var ikke en butik, der fik jeg også henvendelser fra mange forskellige, og for nemmere at kunne vælge bad jeg om et hurtig udkast til et design fra dem alle, for at have noget at gå ud fra, er det også normalt når man får designet en shop
Vi kan desværre heller ikke tilbyde et gratis udkast.
Vi skal til at lancere en webshop med hardware og software, og er derfor på udkig efter nogen der kan lave et professionelt design, samt opsætte shoppen, uden at det behøver at koste en bondegård.
Har søgt på nettet og har fundet mange forskellige, og set at priserne svinger meget, tænkte at der måske var nogen her på amino der kunne klare opgaven med lidt amino rabat..
Vi kan levere en køreklar Magento webshop inkl. unikt design inkl. professionel hosting og betalingsgateway hele første år til en fast pris på 9.995,-
Du skal selv lægge produkter og tekster ind. Prisen kan lade sig gøre fordi design og udvikling er outsourcet.
Leveringstiden ligger pt på mellem 2 og 4 uger (og så skal du godkendes af PBS hvis du ønsker at modtage dankort).
Normal
0
21
false
false
false
DA
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Hej MMaling
Normal
0
21
false
false
false
DA
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
AdServing grafisk er designpartnere hos dandomain. Vi har
redesignet og implementeret omkring 50 webshops. Du kan se en del af vores referencer på http://adserving.dk/grafisk/webshop.html
Nu håber jeg ikke der bliver sat en lige så stor debat igang som ved dit sidste indlæg. Men som Martin siger laver jeg en del DanDomain løsninger.
Det billigste jeg kan tilbyde er 9.750,- og denne pris kan jeg ikke gøre billigere, selvom vi prøver. Tilgengæld kan jeg tilbyde at du kan køre abonnementet igennem jer selv, som jeg så du ønskede i den anden tråd. Vi kan bare give 10% på abonnementet ved at lade det gå igennem os.
For det for du et unikt design der tager udgangspunkt i en af de 6 skabeloner, samt implementering. Hvis du ønsker lidt mere lir, kan vi selvfølgelig også klare det, men det koster mere, selvfølgelig derefter.
Prisen er idag 12.750,-, men vil stadig mene den er yderst konkurrence dygtig. Et par løsninger vi har lavet inden for dette budget er www.lilleeg.dk og www.coolpriser.dk
Du kan fange mig på 6130 7560 eller ks@cygnet.dk hvis du vil vide lidt mere.
Prisen er idag 12.750,-, men vil stadig mene den er yderst konkurrence dygtig. Et par løsninger vi har lavet inden for dette budget er www.lilleeg.dk og www.coolpriser.dk
Okay, bare i orden,
men det må ellers siges at være noget af en prisstigning, over 30 % på de få måneder
Okay, bare i orden,
men det må ellers siges at være noget af en prisstigning, over 30 % på de få måneder
Prisen var til introduktionspris. Hvor vi ville have kørt nogle kunder igennem for at se hvilket tidsforbrug via reelt havde pr. kunde. Så ja, det er en prisstigning, men man få ikke et så gennemarbejdet setup andre steder for den pris.