Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk installations guide for magento?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænkt paa at lave en magento shop som jeg kan lege med og blive kloger paa de forskellige ting uden at splitte den rigtige shop ad. Jeg har en web shop som er lavet i magento og jer er lidt bange for at lave ged i den ved at gøre noget forkert. Derfor kunne jeg godt tænke mig at lave en shop til at teste i og prøve at forstaa og lære hvordan saadan en shop virker med links osv.. Saa undgaar jeg at lave ged i min rigtige shop.

Findes der en dansk vejledning for dummies der forklare alt mht FTP/hotel/ etc., hvordan man gør fra scratch?

Saa har jeg tænkt mig at finde en template fra templatemonster og prøve mig frem.

Mvh Anders

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 12:11

Hej Anders,

Vi hjælper dig gerne med at få opsat en Magento shop du kan lege lidt rundt med, uden det går udover din nuværende webshop. Kontakt mig på e-mail kc@aplosweb.com, så finder vi ud af det sammen.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:26

Hej

Takker for det men kunne egentlig godt tænke mig at prøve at se om jeg selv kan hitte ud af det. Ved at prøve det haaber jeg at faa en lille forstaaelse af hvad det hele er, hvis du ka følge mig :-).

Hvis jeg ikke kan ja saa maa jeg jo evt. kontakte dig Smile

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 12:29

Helt i orden, du kan evt. tage et kig på den engelsk sprogede version,

http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/magento-installation-guide

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:42

Anders Sorensen:

Hej

Jeg har tænkt paa at lave en magento shop som jeg kan lege med og blive kloger paa de forskellige ting uden at splitte den rigtige shop ad. Jeg har en web shop som er lavet i magento og jer er lidt bange for at lave ged i den ved at gøre noget forkert. Derfor kunne jeg godt tænke mig at lave en shop til at teste i og prøve at forstaa og lære hvordan saadan en shop virker med links osv.. Saa undgaar jeg at lave ged i min rigtige shop.

Findes der en dansk vejledning for dummies der forklare alt mht FTP/hotel/ etc., hvordan man gør fra scratch?

Saa har jeg tænkt mig at finde en template fra templatemonster og prøve mig frem.

Mvh Anders

Hej Anders. Det lyder som en god idé. Vi har lavet en guide til hvordan du kan klone din eksisterende shop over på et test-miljø.

Du finder den her. Kloning af magento til test  Forslag til tips/tricks og guider modtages gerne

-Måske lidt specifik for magentohotel-kunder, men du kan sikkert udlede fremgangsmåden.

De engelske ressourcer plejer vi selv at anvende, fx denne guide til at installere Magento fra scratch: installere magento over SSH

-Den er dog ikke så meget værd uden SSH-adgang.

Hvis du kun har FTP-adgang er denne sikkert lige i øjet: http://www.magentocommerce.com/wiki/magento_installation_guide

-Jeg ved der også et et kapitel i brugermanulen som omhandler netop installationsprocessen. -Men igen er det på engelsk.

Hvis du kommer i mål med en dansk installationsvejledning til magento, er jeg sikker på den vil blive vel modtaget på Magento´s danske forum

God vind med projektet -Og med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)