Konverteringsoptimering – Bureau / Konsulent søges E-Købmand har ramt E-handelsmuren og har behov for assistance til at komme videre med forretningsudviklingen. Kort om opgaven som går ud på at få løftet konverteringen i vores webshop. Det drejer som sig om www.golfshoppen.com Besøgende pr. md. 16-18.000 (CPC og Organisk ca. 50/50) Bouncerate 20-22,5% Sider pr besøgende 7-7,5 Shoppen kører på en Scannet standard shopplatform – så absolut fordel hvis kendskab til Scannet og deres begrænsninger. Gerne noget hjælp til at få lavet de første A/B split test eller multivarians test – hvis det kan lade sig gøre på Scannet platformen. Har den sidste måned oplevet kunder som har kontaktet os med problemer med at gennemfører betaling med kreditkort og ligge varer i kurven – skal have identificeret hvorfor disse problemer opstår og få dem rettet. I er meget velkomne til at kontakte os på mail@golfshoppen.com med et tilbud – gerne både et fast fee eller et succes fee hvor konverteringsprocenten når et givent niveau (ved samme antal eller flere besøgende som der er i dag) f.eks. kr. xxx ved konverteringsprocent på 2,5% og kr. xxx ved konverteringsprocent på 3.0%. Hvad bør en shop som vores have i konverterings procent? Lad os få nogle bud Vi ser frem til at høre fra Jer
Med venlig hilsen Golfshoppen.Com |
Golfshoppen:Hvad bør en shop som vores have i konverterings procent? Lad os få nogle bud
Det er nok lidt svær at svare på, men de fleste starter vel med noget der ligner 1-3 %, og herfra går det seje arbejde igang med f.eks A/B test for konstant at optimere områder af shoppen eller eller blot et varekort, knap eller købsprocess mm.
Jeg kender ikke lige Scannet vedr. A/B split test. Men vi har haft den samme udfordring med et andet system (DanDomain), som på papiret var umuligt at lave A/B splittest på. En af vores programmører fandt så en mulighed i samarbejde med et SEO firma som vi arbejder tæt sammen med, for at lave Split test i DanDomain. Jeg siger ikke at det kan lade sig gøre i Scannet, men mod ikke der findes en Scannet ekspert som har lavet noget lign..
Hvis man kan i DanDomain men lidt "work around" kode, så tror jeg næste også det er muligt i Scannet.
Held og lykke med projektet