Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsoptimering – Bureau / Konsulent søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Konverteringsoptimering – Bureau / Konsulent søges

E-Købmand har ramt E-handelsmuren og har behov for assistance til at komme videre med forretningsudviklingen.

Kort om opgaven som går ud på at få løftet konverteringen i vores webshop.

Det drejer som sig om www.golfshoppen.com

Besøgende pr. md. 16-18.000 (CPC og Organisk ca. 50/50)

Bouncerate 20-22,5%

Sider pr besøgende 7-7,5

Shoppen kører på en Scannet standard shopplatform – så absolut fordel hvis kendskab til Scannet og deres begrænsninger.

Gerne noget hjælp til at få lavet de første A/B split test eller multivarians test – hvis det kan lade sig gøre på Scannet platformen.

Har den sidste måned oplevet kunder som har kontaktet os med problemer med at gennemfører betaling med kreditkort og ligge varer i kurven – skal have identificeret hvorfor disse problemer opstår og få dem rettet.

I er meget velkomne til at kontakte os på mail@golfshoppen.com  med et tilbud – gerne både et fast fee eller et succes fee hvor konverteringsprocenten når et givent niveau (ved samme antal eller flere besøgende som der er i dag) f.eks. kr. xxx ved konverteringsprocent på 2,5% og kr. xxx ved konverteringsprocent på 3.0%.

Hvad bør en shop som vores have i konverterings procent? Lad os få nogle bud

Vi ser frem til at høre fra Jer

Med venlig hilsen

Golfshoppen.Com

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06

Golfshoppen:
Hvad bør en shop som vores have i konverterings procent? Lad os få nogle bud

Det er nok lidt svær at svare på, men de fleste starter vel med noget der ligner 1-3 %, og herfra går det seje arbejde igang med f.eks A/B test for konstant at optimere områder af shoppen eller eller blot et varekort, knap eller købsprocess mm.

Jeg kender ikke lige Scannet vedr. A/B split test. Men vi har haft den samme udfordring med et andet system (DanDomain), som på papiret var umuligt at lave A/B splittest på. En af vores programmører fandt så en mulighed i samarbejde med et SEO firma som vi arbejder tæt sammen med, for at lave Split test i DanDomain. Jeg siger ikke at det kan lade sig gøre i Scannet, men mod ikke der findes en Scannet ekspert som har lavet noget lign..

Hvis man kan i DanDomain men lidt "work around" kode, så tror jeg næste også det er muligt i Scannet.

Held og lykke med projektet

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:46

Jeg er desværre ikke godt nok hjemme i Scannets system til jeg kan tilbyde dig den optimale rådgivning. Vihar pt. valgt at koncentrere os om DanDomain.

Men derfor skal du da lige have den løsning jeg tror giver følgende problem.

Golfshoppen:

Har den sidste måned oplevet kunder som har kontaktet os med problemer med at gennemfører betaling med kreditkort og ligge varer i kurven – skal have identificeret hvorfor disse problemer opstår og få dem rettet.

Altså opstår fejlen fordi du bevæger dig fra http://golfshoppen.com/ til http://www.golfshoppen.com/ - dette forståes som to unikke sider og derfor kan kurven ikke føres med over. Det kan løses på to måder:

1. Den nemme. Så for alle links er relative, altså f.eks. / i stedet for http://www.golfshoppen.com/  når man trykker på logoet.
  2. Den svære. På serveren skal sættes et 301-redirect for uden www til med www hvis og når sitet kaldes uden.

Den svære er bedst i forhold til søgemaskinerne, da du dermed sikre at alle links til dit site går til sitet med www i stedet for måske 50% til det ene og 50% til det andet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:23

Hej Golfshoppen.

Vi hører meget godt om WebPeople til den slags opgaver.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)