Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg sælge først?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står nu med et færdig udviklet produkt som henvender sig til den almindelige forbruger.

Produktet har jeg tænkt at kunne sælge gennem fx. Coop og isenkræmmer forretninger.

Jeg har ikke henvendt mig til dem endnu da produktet først lige er færdig og jeg er ved at få lavet salgsmateriale.

Mit spørgsmål er nu: Jeg har fået en henvendelse fra en meget aktiv person som sælger sine vare på kræmmermarkeder og personen vil meget gerne sælge mit produkt. Men er det en god ide inden jeg selv har forsøgt at sælge til mine foretrukne salgs kanaler Coop og isenkræmmere? og vil fx. Coop gerne have ene ret på produktet = det må ikke have været solgt før?

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 22:07

Jeg ville bare ringe til coop hurtigst muligt, inden jeg aftale noget med andre.
deres telefonnummer kan sikkert findes på www.coop.dk

og hvis det viser jeg at de gerne vil købe et parti, og dit produkt er næsten færdigt, så finder i sammen en dato, hvor du ved at du kan leverer.

Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:17

Hej Kekro

Du har helt ret - jeg må bare se at komme derud af.

Tak for dit svar.

mvh Jacob

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:08

Hej Berg

Du kan sende mig en besked hvis du er interesseret i at få produktet lanceret i Polen

mvh

Henning

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

berg1:

Hej Aminoer,

Jeg står nu med et færdig udviklet produkt som henvender sig til den almindelige forbruger.

Produktet har jeg tænkt at kunne sælge gennem fx. Coop og isenkræmmer forretninger.

Jeg har ikke henvendt mig til dem endnu da produktet først lige er færdig og jeg er ved at få lavet salgsmateriale.

Mit spørgsmål er nu: Jeg har fået en henvendelse fra en meget aktiv person som sælger sine vare på kræmmermarkeder og personen vil meget gerne sælge mit produkt. Men er det en god ide inden jeg selv har forsøgt at sælge til mine foretrukne salgs kanaler Coop og isenkræmmere? og vil fx. Coop gerne have ene ret på produktet = det må ikke have været solgt før?

På forhånd tak for hjælpen.

Vær opmærksom på at mange isenkrammere ik gider have produktet hvis det forefindes i DS, Coop eller Discountkæderne.

Du skal lave en strategi for din distribution, for når du sælger til en, lukker du ofte døren til en anden...

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 03:08

Ja præcis, jeg syntes du skal tage fat i dem alle sammen og derefter forhandler den bedst mulige pris. prisen er fatisk det, det hele handler om (somregl) så kom igang og held og lykke med det.

venlig hilsen

Victor Methmann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)