Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nummerplade-ramme med 2-farvet tekst og/eller logo uden merpris

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg efterhånden solgt nummerpladerammer i lang tid, og vil gerne udfordres lidt udover blot at lave én skrifttype i én farve.

Har du brug for nummerpladerammer med f.eks 2 farver tekst eller med et firmalogo, så vil jeg gerne lave dette til dig uden merpris.

Kravet er blot at du bestiller mindst 10 stk.
http://www.stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=264 

Kravet til 2-farvede tekster er ikke særligt stor, de fleste skrifttyper vil kunne bruges. Det kræver dog at du har skrifttypen, hvis jeg ikke har den 'på lager'

Ang. logoer er det noget mere spidsfindigt, da de (ligesom teksten) skal udskæres i folie og så er der en del begrænsninger, da der kun er 14mm til rådighed i højden og derfor er der nogle detaljebegræsninger.

Men lad mig høre fra dig, hvis du er interesseret. Jeg vil hellere få erfaring på en reel ordre end på nogle rammer, jeg så bare kan smide ud bagefter.

Tilbudet gælder indtil jeg siger andet Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:27

Rene G:

Nu har jeg efterhånden solgt nummerpladerammer i lang tid, og vil gerne udfordres lidt udover blot at lave én skrifttype i én farve.

Har du brug for nummerpladerammer med f.eks 2 farver tekst eller med et firmalogo, så vil jeg gerne lave dette til dig uden merpris.

Kravet er blot at du bestiller mindst 10 stk.
http://www.stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=264 

Kravet til 2-farvede tekster er ikke særligt stor, de fleste skrifttyper vil kunne bruges. Det kræver dog at du har skrifttypen, hvis jeg ikke har den 'på lager'

Ang. logoer er det noget mere spidsfindigt, da de (ligesom teksten) skal udskæres i folie og så er der en del begrænsninger, da der kun er 14mm til rådighed i højden og derfor er der nogle detaljebegræsninger.

Men lad mig høre fra dig, hvis du er interesseret. Jeg vil hellere få erfaring på en reel ordre end på nogle rammer, jeg så bare kan smide ud bagefter.

Tilbudet gælder indtil jeg siger andet Smile

Hej René,
Det lyder spændende! Yes
Jeg sender dig lige en PM eller mail. Smile 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 08:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder godt, John.

Vi skal nok få smidt nogle Nielco logoer på en nummerpladeramme til dig Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:13

Rene G:

Det lyder godt, John.

Vi skal nok få smidt nogle Nielco logoer på en nummerpladeramme til dig Smile

Hej René,

Jeg har jo forlængst modtaget mine nye nummerpladerammer med logo, og vil gerne lige give en tilbagemelding.

Foretog bestilling tirsdag.
Fik ordrebekræftelsen og besked om at varen var afsendt samme dag.
Modtog rammerne onsdag.

Rammerne kom som nævnt med posten dagen efter bestilling, og de er i en virkeligt pæn kvalitet.Yes

Tak for handlen, René.

Jeg vender helt sikkert tilbage med nye ordrer. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:25

Hej John og tak for de pæne ord ;-)

Det er altid dejligt med tilfredse kunder, det giver lige et ekstra kick til bare at gøre det endnu bedre på de områder, hvor det er muligt.

Jeg ser frem til at høre dig når dit behov for skilte melder sig igen Smile3

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)