Nu har jeg efterhånden solgt nummerpladerammer i lang tid, og vil gerne udfordres lidt udover blot at lave én skrifttype i én farve. Har du brug for nummerpladerammer med f.eks 2 farver tekst eller med et firmalogo, så vil jeg gerne lave dette til dig uden merpris. Kravet er blot at du bestiller mindst 10 stk. Kravet til 2-farvede tekster er ikke særligt stor, de fleste skrifttyper vil kunne bruges. Det kræver dog at du har skrifttypen, hvis jeg ikke har den 'på lager' Ang. logoer er det noget mere spidsfindigt, da de (ligesom teksten) skal udskæres i folie og så er der en del begrænsninger, da der kun er 14mm til rådighed i højden og derfor er der nogle detaljebegræsninger. Men lad mig høre fra dig, hvis du er interesseret. Jeg vil hellere få erfaring på en reel ordre end på nogle rammer, jeg så bare kan smide ud bagefter. Tilbudet gælder indtil jeg siger andet |
Rene G:Nu har jeg efterhånden solgt nummerpladerammer i lang tid, og vil gerne udfordres lidt udover blot at lave én skrifttype i én farve.
Har du brug for nummerpladerammer med f.eks 2 farver tekst eller med et firmalogo, så vil jeg gerne lave dette til dig uden merpris.
Kravet er blot at du bestiller mindst 10 stk.
http://www.stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=264Kravet til 2-farvede tekster er ikke særligt stor, de fleste skrifttyper vil kunne bruges. Det kræver dog at du har skrifttypen, hvis jeg ikke har den 'på lager'
Ang. logoer er det noget mere spidsfindigt, da de (ligesom teksten) skal udskæres i folie og så er der en del begrænsninger, da der kun er 14mm til rådighed i højden og derfor er der nogle detaljebegræsninger.
Men lad mig høre fra dig, hvis du er interesseret. Jeg vil hellere få erfaring på en reel ordre end på nogle rammer, jeg så bare kan smide ud bagefter.
Tilbudet gælder indtil jeg siger andet
Hej René,
Det lyder spændende!
Jeg sender dig lige en PM eller mail.