Hejsa,! |
Hey,
Lidt det du efterlyser kommer til piger d. 8/8
www.mannikin.dk
en evt. version til drenge følger
Hejsa,! |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hey, Lidt det du efterlyser kommer til piger d. 8/8
|
Jae, nok ikke et community.. i stedet for bare at vise en t-shirt på en tilfældig fyr.. - Så sælger det hele bare bedre i sammenhæng. |
Hej Simon VI har faktisk prøvet noget lignende og det virkede ikke overvældende. Vi viste et model billede fra en af vores leverandører, og folk kunne så købe hele sættet til en lidt lavere pris end hvis de købte delene hver for sig. Der var lidt praktiske problemer ved denne type sætsalg, især når varerne begynder at blive udsolgt, for hvad når man ikke længere har bukserne på lager .... så er hele sættet nødt til at tages offline. Der kan garanteret godt udtænkes bedre måder at gøre det på end vi havde gang i, men vores erfaring var at kunderne hellere ville shoppe rundt mellem mærkerne og selv sammensætte det deres børn skulle have på. .... . Vi kunne selvfølgelig selv mikse produkterne, hyre nogle modeller og tage billeder, men så bliver det også en stor opgave. Ideen er god og vi har tænkt os at prøve igen, så jeg vil da spændt følge med i, hvad der kommer af nytænkning. God weekend, Carsten |
Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com
jeg kan godt følge dig, men her er det stort set det samme. Der kan du selvfølgelig bare ikke købe tøjet, men man kan oplyse hvor den er fra, hvor den er købt, hvor meget den har kostet, og så kan man søge efter hvad end det er festtøj, sommertøj osv. |
Ja, dit target er så også måske et lidt andet publikum, end nogen der går op vi hvordan det ser ud. - Vil virkelig gerne kunne finde ud af at sætte det sammen, men det kan jeg ikke. - Og derfor kunne det være fedt bare hvis de her skide trendsider.. havde det.. - Også en god måde til at sælge alt deres Accessories på .. - Da jeg ikke ved hvad, halvdelen af det skal bruges til..
|
Præcis præcis! smartguy havde det engang, kæft jeg savner det |