Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til noget reklamering point site.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen.

Jeg søger lidt hjælp til noget reklamering af cashback(point) site.

Jeg har prøvet facebook men syntes ikke selv det gav det vilde.

Andre der har erfaringer og gode råd?

Mvh Benjamin

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Fra Grønlund
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:54

Jeg har læst to bøger og lavet en hjemmeside der tilbyder det som en service her i ferien

„Don't make me think" og „Bliv nr1 på Google"

Jeg skriver om det på http://synthmax.dk

Held og lykke Synthmax

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:00

Hej Benjamin.

Tilføj mig til msn; Casperblom@live.dk, så skal jeg nok hjælpe dig :)

Ellers vil jeg klart anbefale Facebook. Det virker! Det er bare om at gøre det på den rigtige måde..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:02

Benjamin:

Hejsa allesammen.

Jeg søger lidt hjælp til noget reklamering af cashback(point) site.

Jeg har prøvet facebook men syntes ikke selv det gav det vilde.

Andre der har erfaringer og gode råd?

Mvh Benjamin

Først skal du regne ud hvad en ny bruger er værd for dig. Herefter kan du jo prøve at annoncere på Google og se om det kan løbe rundt. Er en bruger f.eks. 50 kr. værd i gennemsnit, så skal du jo minimum have en ny tilmelding hver gang du har brugt 50 kr. på Google ellers er det jo en dårlig forretning Smile

Vi kørte på et tidspunkt en kampagne hos Guava, men det kan ikke anbefales. De kunne ikke levere ret meget og blandt de nye brugere de leverede var der utrolig mange med specielle navne som "Anders And" og "Jeg Snyder". Vi gav omkring 20 kr. stykket, men trækker du de falske brugere fra, så har vi reelt nok betalt 40 kr. stykket.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:26

GevinstGaranti:

Vi kørte på et tidspunkt en kampagne hos Guava, men det kan ikke anbefales. De kunne ikke levere ret meget og blandt de nye brugere de leverede var der utrolig mange med specielle navne som "Anders And" og "Jeg Snyder". Vi gav omkring 20 kr. stykket, men trækker du de falske brugere fra, så har vi reelt nok betalt 40 kr. stykket.

Hos Euroads for man som partner at vide, at pengene bliver tilbagetrukket hvis der er falske tilmeldinger... please tell me at du som annoncør får penge retur, hvis der så åbentlys falske signups(?)

Ellers kan man indirekte sige jeg lige anbefalede EuroAds, selvom jeg får kvalme over deres pågåenhed i min mailbox, og deres store fokus på pointsites og surveys med humbug-konkurrencer (som er rubbish for traditionelle affiliates - no offense intended)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:09

Hr. Økonomisk Uafhængig:

GevinstGaranti:

Hos Euroads for man som partner at vide, at pengene bliver tilbagetrukket hvis der er falske tilmeldinger... please tell me at du som annoncør får penge retur, hvis der så åbentlys falske signups(?)

Ellers kan man indirekte sige jeg lige anbefalede EuroAds, selvom jeg får kvalme over deres pågåenhed i min mailbox, og deres store fokus på pointsites og surveys med humbug-konkurrencer (som er rubbish for traditionelle affiliates - no offense intended)

Det gjorde jeg ikke, men jeg bad heller ikke om at få det, da det var så få signups de leverede. Jeg tror det var omkring 200 stk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:08

Hej tak for alle jeres svar.

Synthmax:

Jeg skriver om det på http://synthmax.dk

Vil jeg kigge nærmere på :)

Casper Blom:

Hej Benjamin.

Tilføj mig til msn; Casperblom@live.dk, så skal jeg nok hjælpe dig :)

Ellers vil jeg klart anbefale Facebook. Det virker! Det er bare om at gøre det på den rigtige måde..

Følg mig og mine projekter på CasperBlom.dk. Jeg sælger ud af mine projekter lige nu!

Anmodere dig lidt senere.
Jeg syntes bare ikke rigtigt facebook at facebook giver noget godt. Måske er det fordi jeg køre med et for lille projekt.

GevinstGaranti:

Først skal du regne ud hvad en ny bruger er værd for dig. Herefter kan du jo prøve at annoncere på Google og se om det kan løbe rundt. Er en bruger f.eks. 50 kr. værd i gennemsnit, så skal du jo minimum have en ny tilmelding hver gang du har brugt 50 kr. på Google ellers er det jo en dårlig forretning.

Tak for rådet.
Jeg vil regne lidt på det.

Mvh Benjamin

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)