|
Jeg tror lige jeg har dummet mig... Jeg ved godt at regl nummer 1 er, Vær mistænkelig når telefonen ringer og der snakkes dårligt engelsk... og regl 2 er, send aldrig penge. Det har jeg heller ikke gjort men der ringede en fyr fra Easy Company på Filipinerne (tror jeg nok) og begyndte at stille spørgsmål. Min alder, fax nr. div firma oplysninger mm. Han kendte mit mobilnummer og emailadr og kom med en forklaring om, at nogle af hans klienter var ved at udvide til europa. Jeg halvt bekræftede og halvt "pyntede på sandheden"/fyldte ham med løgn. På den ene side, hvorfor skulle et fremmet firma fra Filipinerne ringe til mig med reelt ønske om at handle - de kender mig ikke, jeg har aldrig gjort reklame dernede, har kun dansk hjemmeside. På den anden side, hvis nogen ønsker en dansk repræsentant (eller noget) og vil betale up front skal jeg da ikke sige nej. Men hvem H***** er Easy Company fra Filipinerne? Når jeg google navnet finder jeg kun anmeldelser af serien "Bond of brothers/Kammerater i Krig" Jeg skal nok lade være med at tage i mod betaling på en check som ved en fejl er blevet udskrevet for stor og derefter sende pengene tilbage via bankoverførsel. Jeg skal i det hele taget nok lade være med at sende penge den vej. |
Easy Company fra Filipinerne
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem