Hej alle sammen, Jeg har haft en fantastisk måned i min egen lille virksomhed og vil lige dele det med jer andre. Jeg har netop færdiggjort regnskabet for juli og sidder nu med balancen der viser et godt og solidt overskud. Jeg ville lige sammenligne det med budgettet jeg lavede i december sidste år i forbindelse med forretningsplanen. Omsætningen er bedre end forventet selvom produkterne de er kommet ind på er anderledes, men det går jo nok. I tirsdags lukkede jeg en aftale med en offentlig instans om køb af mine produkter for hele 2010 - og set i lyset af at jeg udlejer sommerhuse er det vel stadig fornuftigt at kunne lave sådan en aftale med dem. Jeg fik blandt andet aftalen fordi de ikke havde mærket et lignende engagement hos de andre. Jeg sidder lidt og tænker over, hvad gør at det er en fantastisk følelse - for mig er det ikke pengene der er drivkraften, men det at bevise at man godt kan, at man tror på sin idé og følger den. Heldigvis er der mange som mig og andre der godt tør, både tidsmæssigt og økonomisk, at give en idé man har fået, en chance og se hvad det kan blive til. Sidder du med en idé så tro på det og spring ud i det. Kig forbi min hjemmeside www.sommerhusoroe.dk
|
Masser af tillykke til dig. Dejligt at du rent faktisk stopper op og anerkender det du har nået, istedet for bare at ræse videre.
Jeg starter op d. 1. september og har masser af sommerfugle i maven... så det er skønt at høre når noget lykkes.
Tilykke igen.